Mag ik toch even stiekem blij zijn :)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ashleyrachel, 4 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    IMG_5066.JPG het was hier even stil vanuit mijn kant maar heee :) nadat we vorige maand zeiden, klaar met de medicatie en we laten de natuur zn gang gaan.
    En ik ergens het gevoel had dat we toch wel snel een eisprong aan kwam...
    ben ik maar gaan testen, en nee hij is nog niet positief ;) maar heeee verrek het lijkt er wel op dat we in de buurt komen deze komende dagen :)
    Stiekem een beetje trots op me lichaam ;) nu hopen dat het zich positief door gaat zetten en we de komende dagen echt een eisprong gaan krijgen :) wordt vervolgd :)
    Links btw donderdag, en rechts van zonet

Bubblez, Chocolat, KellD en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ik hoop voor je dat die verder oploopt, spannend!

3. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik hoop het ook, was al bang dat het weer de ellendige lange cyclussen pco zouden worden, maar ergens ineens een vaag onderbuik gevoel zo stom.
    Terwijl we voor de mmm geen of nauwelijks een eisprong hadden, dus ik was echt verbaasd dat ik een oploop zag

Rombely vindt dit leuk.
  4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hoe vervelend ook...maar deze testen zeggen echt helemaal niets.
    Je hebt altijd lh in je lichaam,de ene keer wat meer als een andere keer,vandaar ook dat de strepen de ene dag duidelijker zijn dan de andere.Deze testen zeggen dus echt niet dat er een eisprong aankomt(al hoop ik dat wel voor je uiteraard).Soms lopen ze op tot een knaller,soms lopen ze vaker op en af voor je een knaller hebt en soms knalt hij uit het niets.Alles kan.

Be Happy vindt dit leuk.
  5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik ga het keihard duimen voor je dat de testen mooi gaan oplopen tot een knaller!

6. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik ga voor je duimen

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Oh, ik dacht eventjes dat het zwangerschapstesten waren, werd al helemaal blij voor je!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat er een eisprong aankomt!!

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Dat gaat de goede kant op, fijn meid, hopelijk snel een knaltest. Veel plezier met klussen de komende dagen

9. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Nee helaas was het maar zon feest ;)
    Maar in ieder geval wel blij dat ze nu wat aan het oplopen zijn, was echt bang dat me lichaam na alle mm ellende van slag zou zijn.
    Zie dat jij deze maand terug gaat naar Spanje (was het toch?) hopelijk voor jullie met een mooi positief reslultaat!

10. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik hoop het heel erg voor je maar ik zie ook dat je pcos hebt en dus valse positieve testen kunt hebben.

Ik heb jaren geleden 2 weken lang een knalpositieve ovulatietesten gehad. Vals.

Moet er wel bij zeggen dat ik nog steeds pcos heb maar dat de testen nu wel kloppen.

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ja we gaan weer naar Spanje, liggen nog een paar cryo's. Thanks. Xx
    Jij ook veel succes, hoop echt dat de testen je niet voor de gek houden. Xx

Ashleyrachel vindt dit leuk.
  12. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Klopt idd, moet erbij wel zeggen dat ik nog nooit vals positieve testen heb gehad ondanks de pcos.
    Maar ik hou het altijd in mijn achterhoofd dus het blijft altijd weer spannend.
    Verder toch ook wel het idee dat sinds ik sinds juli me voeding heb aangepast me lichaam een stuk beter reageert.
    Daarbij de laatste maanden steeds minder kleine follikels gehad dus ik hoop toch dat me lichaam zich langzaam aan in de positieve stand aan het resetten is. Plus dat sinds ik nu geen medicatie meer gebruik ik me sowieso veel beter voel.
    Ging er ook vanuit dat het een lange cyclus zou worden gezien de geschiedenis dus het verbaasde me echt om een oploop te zien vorige week waren de test streepjes echt nog vage bijna niet zichtbare pennenstrepen. Vandaag dag 17
    Maar we gaan het zien, :) ga gewoon vanaf morgen 2x per dag weer testen en kijken of die eisprong er zin in heeft :)

13. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Wat goed!!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je hier super blij mee bent.

14. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    hihi leuk meis ik hoop op een mooie eisprong en later een mooie roze test!

15. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    IMG_5068.JPG Doet vreugde dansje :)
    Zo trots op die eierstokken van me :) dat was ooit wel anders

Boelie88, Loraintje, RoxannaG en 35 anderen vinden dit leuk.
  16. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Zeker :) en net een knaller gehad dus manlief even ingelicht :) de plicht roept. Haha

Nooortje en Zara75 vinden dit leuk.
  17. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik hoop het ook :) zonet de knallende test gehad :) ik ben verbaasd in schock en mega trots op die rammelende eierstokken :) wie had dat gedacht dat we zonder de hormoon troep een eigen eisprong kregen :)

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh wat goed zeg! Ik hoop het enorm voor je.

19. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ashleyrachel vindt dit leuk.
  20. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Dank je wel, zo te zien aan je banner wordt het bij jou ook spannend :) jij ook succes de komende dagen

Deel Deze Pagina