Hoi, Vanmorgen een paar druppels bloed verloren....de verloskundige gebeld en ik mocht langs komen....Maar er was helemaal niets te zien...wel een iets verdikt slijmvlies...Maar niets wat duid op een goede zwangerschap... Ik heb 29 dec. mijn ovulatie gehad...5 positieve testen....morgen bloed prikken en dan maandag weer om mijn HCG waarde te meten.... ben nu toch wel slag..... Ik kan alleen maar afwachten...heb geen klachten die op miskraam lijken, behalve een rommelde buik maar dat heb heel de tijd al. Word er zo onzeker & verdrietig van....
Hoi Alex 1982, wat naar, zo´n bericht. Is er echt geen hoop? Misschien ben je korter zwanger dan je dacht? Sterkte in ieder geval!
29 dec ovulatie gehad dus dan nog 7 tot 10 dgn innestelling Wanneer is je nod? En wanneer teste je positief met zwangerschapstest? Mischien innestellingsbloedingen kreeg met 5.5 week echo en ze zagen dus verdikt slijmvlies en dat was bij mij teken van beginnend zwangerschap week later kloppend hartje
Als ik dat zo lees, dan heb je nog maar pas je nod gehad toch? Dan kan je ook nog niets zien op een echo hoor. Dan ben je nu een dikke week over tijd toch? Dan zou je ruim 4 weken en nog wat zijn ..Dan is er echt nog niets te zien op een echo.. Even moed houden..als er volgende keer niets te zien is, dan is het idd mis! Ik duim voor je!
Ik weet niet hoelang je zwanger bent.. maar ik heb het ook gehad. Op de eerste echo was er helemaal niets te zien. Daarvoor ook bloed verlies gehad. Waren er ook erg verdrietig en onzeker over. Maar zoals je aan mn banner kunt zien ben ik nog steeds zwanger . Vorige week zelfs het hartje horen kloppen! Ons hummeltje is alleen te zien via inwendige echo. Dat kunnen ze helaas niet bij onze VK. Maar wel bij het SHL. (Ben niet heel mollig ofzo (behalve dan nu het babyvet)) Dus er is nog hoop voor je!!! En ik snap je gevoel helemaal. Het is echt gewoon afwachten.. en dat is erg rot.
hoelang zou je nu zwanger zijn?? Ik heb met 4 weken en 3 dagen een echo gehad en niks te zien, alleen een vruchtholte. Met 6 weken en 5 dagen weer een echo gehad en een mooi garnaaltje gezien met een kloppend hartje.
Mijn eerste positieve test was op 13 jan..... Gisteren mvm geweest en ook een positieve test...ik heb ook voor het laatst sex gehad op de 29ste dus veel later kan het ook niet geweest zijn......gewoon vervelend....zal moeten wachten..... Ff voor de duidelijkheid ik had de 13 jan ongesteld moeten worden....dan zou ik nu toch al bijna in week zes zitten....gemiddelde cyclus is 28 dagen....of zit ik verkeerd? Bedankt allemaal....
Wanneer testte je (voor het eerst) positief? Had je daarvoor ook getest, (en dan dus nog negatief)? Op het moment van je eerste positieve test ben je vaak zo'n 3-4 weken zwanger. Je ovulatietesten zeggen namelijk niet met zekerheid dat je een eisprong hebt gehad, enkel dat er een LH-piek is geweest. Ondanks die piek kan je ei toch ook niet springen en dan doet je lijf vaak een paar dagen later weer een poging. Dus je zou op basis van je eerste positieve test even moeten rekenen dat je daar een week of 3 zwanger was en vanaf daar even rekenen naar vandaag, hoe lang je dan zwanger bent. Als dat uitkomt op een week of 4-5, is er nog niets aan de hand en zou je met een week of 2 nog eens een echo moeten laten doen. Sterkte!
O, we hebben tegelijkertijd zitten posten 13 januari de eerste positieve test is dus goed nieuws, want als je daar nog maar 3 weken bent geweest, ben je nu dus een goede 4,5 week zwanger. Nog even afwachten dan en met anderhalve week zou je al veel meer moeten zien Want ook als je wel die 29e je ei hebt gehad, kan innesteling lang geduurd hebben, (is ons bij Thirza gebeurd: 2,5 week teruggezet, ondanks dat ik mijn ei absoluut zeker gespot had. Werd later overigens gecorrigeerd naar 1,5 week: blijkbaar is die eerste echo toen ook net voor een groeispurt aan geweest). Dat kan dus ook nog zijn: dat je net voor een groeispurt aan de echo hebt gehad. Want er zijn ook zat meiden die de ene week teruggezet worden met een week of 2 weken en een week later dan ineens wel weer op cyclusdatum zitten als er met een echo gemeten wordt.
Jullie geven me moed in ieder geval...bloedverlies was minimaal en nu ook niets meer......maar naast ovu. Testen tempratuur ik ook en die lag ook op de 29 ste dus zal daar niet ver vandaan liggen...tempratuur is nu ook nog hoger dan voor eisprong.....
OK, dan is je eisprong iig wel dan geweest, maar blijkbaar een langere innesteling. Hadden wij dus ook: 12 dpo heeft onze dame zich pas ingenesteld. En zolang je temp hoog blijft, is dat eigenlijk voorlopig het belangrijkste Het KAN natuurlijk ook echt mis zijn, maar het hoeft iig niet perse mis te zijn!
Hopelijk wordt dit een prachtige zwangerschap en is er op de volgende echo een mooi kloppen hartje te zien. Succes meid!
Vandaag was mijn temp. ook weer hoog, dus dat geeft me dan weer hoop....denk nu dat er te vroeg gekeken is..aan de andere kant ben ik bang ik mezelf te veel hoop geef. Kenmerken - pijn borsten - hoge tempratuur - afgelopen maandag positieve test van mvm - buikpijk - gisteren 1 druppel rose slijm - bruine afscheiding 1 keer bij afvegen gisteren - echo waar niets op te zien is.... t Spannend, zo bloedprikken en dat moet ik maandag nog één keer.. Ben zo onzeker!
Hoi alex Ik had met 5,5 week smorgens een beetje bloedverlies, savonds echo en helaas niets te zien!! Ik moest over 2 weken maar eens terug komen... 2 weken in spanning gezeten... pff maar! Vorige week maandag ben ik terug geweest en toen was er een mini mensje te zien met een kloppend hartje, toen was ik dus 7 wk en 5 dagen!! Dus ik denk dat je te vroeg bent geweest met een echo .. Er is namelijk heel vaak nog niets te zien rond 5,5 tot 6 weken! Groetjes
Hoop zo dat je gelijk hebt! Ga mezelf helemaal volplannen, zodat ik afleiding heb Jij in ieder geval gefeliciteerd...
Komt helemaal goed!! plan je eigen inderdaad lekker vol en ga niet van het negatieve uit!! IS heel moeilijk hoor bedankt, ik hoop nog van je te horen over 2 weken Groetjes
je moet in ieder geval zwanger zijn om positief te kunnen testen en mag je ook gaan plassen voor mvm want dan is je hcg al hoog genoeg alleen je baby moet zich nog ontwikkelen zodat je de kleine kan gaan zien succes nog even
Hoi Allemaal, Laatste update.. Wil ff mijn verhaal kwijt, net zoals zo veel meiden... Ondertussen proberen wij zwanger te worden vanaf september 2010. Gebeurtenissen - 12 jan.2012 postieve test - 30 jan. miskraam +verdenking BBZ - Ontelbare keren ziekenhuis in + echo's.....HCG waarde bleef ietjes stijgen, maar gaat gelukkig nu naar beneden. - Vrijdag 10 feb. HCG 400 - Vrijdag 17 feb. HCG 300 + cyste ontdekt op rechter eierstok Wij hebben 1 vriendin verteld dat we zwanger waren, dus kan het met weinig mensen delen.... Het is zo gek, eerst hoop je dat alles goed gaat, dan hoop je op een miskraam en geen BZZ. Dan wil je verder gaan en alles achter je laten, maar mijn lijf is compleet over de zeik van het hele gebeuren.... Ik heb vreselijke buikpijnen gehad...Nu nog wel maar ietsjes minder...Daarnaast heb ik tot de dag van vandaag nog last van zwangerschapskwaaltjes....Een cyste, geen idee wat dat voor invloed kan hebben op mijn kinderwens????...Daarnaast heb ik een vleesboom, wat ik al eerder wist (daarom bij gynacoloog en vanwege voorstaduim baarmdrhalskanker, maar dat bleek gelukkig allemaal goed te zijn)... Wij zijn geduldige mensen die onszelf 2 jaar de tijd hebben gegeven om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Het is ons gelukt binnen een jaar en 3 maanden, dus het is in ieder geval een kleine troost dat we weten dat we zwanger kunnen worden (man is vooral blij en trots dat zijn zaad kan zwemmen, was namelijk zijn grootste angst dat dit niet zo was ), maar ondertussen word ik wel moe van al het liegen, aangezien niemand het weet...Maar wij willen ook niet dat mensen het weten om straks op langere termijn niet de vraag/blik te krijgen, maar voor nu maakt het dat allemaal wel erg lastig Vooral het feit dat mijn lichaam zo over de zeik is, dat had ik niet verwacht/gehoopt .We hopen gewoon om over een aantal maanden op de bank bij (schoon)ouders te kunnen zitten met de verrassing We hebben twee weken mogen genieten van het gevoel en ik kan niet anders zeggen dat het GEWELDIG J We hopen op een mooi vervolg en in tussen tijd geef ik mijn lichaam maar de ruimte om te kunnen genezen Want dit is natuurlijk een voorwaarde om überhaupt zwanger te mogen worden! Liefs Alex