Hoi Allemaal, Een vraagje aan jullie en weet niet of er meer ervaring mee hebben. Ik heb de paarse ovulatie testen van CB. Donderdag had ik een rondje en vrijdag een knipperende smiley tot vanmorgen. Toen waren ze op en heb ik dus vanmiddag nieuwe binnen laten komen. Dus net weer een test gedaan en nu had ik net weer een rondje bij de nieuwe ovulatie testen. Iemand dit ook gehad? Ik neem aan dat mijn eisprong nog komt maar ik heb er zo maar weinig vertrouwen in en ben bang dat ik hem al gehad heb... alleen geen idee wanneer?? Zit nu op dag 18 van mijn cyclus en volgens mijn app zou ik morgen of woensdag mijn eisprong moeten hebben. Maar vind het zo gek dat ik vanmorgen met de ´oude´ CB een knipperende smiley had en nu net een rondje. Test morgen nog een keer maar ik weet het ook niet. Stomme rot dingen. Mijn temperatuur is al de hele week rond de 36.5 graden. Soms 36.6 en soms 36.3. De dipsticks gebruik ik ook van Sensitest en deze geven ook maar een licht streepje... pfoee normaal gesproken bij mijn andere cyclussen had ik al een positieve ovulatietest in handen... Help haha!
Ik ben nu ook met die paarse testen bezig, en die meten je 4 vruchtbaarste dagen. Dus dan zul je het weekend je piek hebben gehad, lees de beschrijving maar eens goed van die testen, en anders op de site van cb, daar staat ook alle info over die testen
Ja dat klopt heb ik gedaan. Gebruik ze nu voor de 3e maand op rij. Alleen heb vandaag nog steeds knipperende smiley en als hij stil staat dan meet die je piek en dan heb ik meestal dag erna mijn eisprong. Maar de smiley heeft nog niet stil gestaan.. dus ik wacht het nog even af tot zondag en dan stop ik ermee.
Dit is dag 7. Maar ik krijg nu vruchtbaar slijm en op mijn goedkopere ovulatietesten word hij nu steeds donkerder. Verwacht dus vandaag een LH piek. Denk ik... maar goed ik weet het ook niet meer.
Ja ik heb vrijdagmiddag een vaste smiley gekregen... en denk vandaag mijn eisprong. Dus nog even doortesten als ik jou was. Maar is wel vervelend snap hoe je je eigen voelt!