Na een biochemische zwangerschap in oktober ben ik op 29 oktober weer ongesteld geworden, 5 dagen gevloeid. Omdat mijn cyclus nogal van slag was ben ik 14 november weer ongesteld geworden. Weer 5 dagen zoals ik dat normaal gesproken ook zou zijn. Ik heb deze maand ovulatie testen gebruikt en afgelopen vrijdag 29 november was deze sochtends positief ( liep 1 december weer af) Wanneer is mijn nod nu ongeveer ? Ik ga denk ik als het deze maand niet lukt volgende maand beginnen met temperaturen. Heeft iemand dan nog tips ?
Aan mijn cyclussen van afgelopen jaar valt na de bbz van vorig jaar september geen touw meer vast te knopen. Soms is mijn cyclus 25 dagen, soms 26 en andere maanden weer 29 dagen. Bij een cyclus van 25 dagen met een positieve ovu test op dag 16/17 is de LF toch ook voor het mooie te kort ? @RoGiJuLi ?
Hoeveel dpo zal ik nu dan zitten ongeveer ? Wil zo graag testen al. Ik zou aankomende donderdag ongesteld moeten worden eigenlijk en heb action normaal in huis. Vanaf hoeveel hcg test die ongeveer ?
Als de ovu op 30 november ook nog positief was dan zou je ei op 2 december geweest kunnen zijn. Je bent dan vandaag pas 5 dpo en dan kan je echt nog niet positief testen helaas. Ik zou dan zeker tot woensdag wachten. Dan ben je 9 dpo en heb je kans dat er iets zichtbaar is, echter als de innesteling rond 8 dpo is, zal je op 9 dpo nog niks zien op de test helaas.