ik heb vandaag twee testen gedaan en bij beide kleurt er een streepje licht streepje roze, het is een test van mat care die eerst negatief was en ik na een half uur toch een streep zag, ik twijfelde gelijk of het geen opdrooglijn was dus heb een kruidvat test(2 voor 5euro)gekocht en zag daar ook een dun streepje. maar ik moet eigenlijk vrijdag ongesteld worden kan ik dan al wel positief testen?
yep dit is hartstikke zwanger hoor!!!!! Test over 2 dagen nog eens en je ult zien dat de streep veel duidelijker is!!! GEFELICITEERD!!!!
ik kan het nog niet geloven we zijn pas zo kort bezig!!! ik wil eerst morgen nog een keer testen want vind het dood eng!! raar hoor het kriebeld al zo lang bij mij en nu het raak kan zijn raak ik toch lichtjes in paniek!!
ik wil je niet ond moedigen maar naar een half uur aflezen geld niet ik zou na je nod nog een keer testen 10 min wel
morgen of vrijdag inderdaad even testen. Maar zoals het er naar uit ziet hartstikke positief. Alvast gefeliciteerd
haha hoeveelste ronde is dit? Is normaal hoor dat je het niet gelooft, is het jullie eerste zwschap? Want toen heb ik wel 5 testen gedaan en nog was het heel erg raar!!!! Geniet er maar van want een streepje komt niet zonder HCG en dat heb je alleen als je zwanger bent!!
Je mag normaal niet zo laat aflezen omdat er dan een indrooglijntje zou verschijnen, maar ik vind deze testen wel heel duidelijk op hcg lijntjes lijken!
ja de tweede kreeg na 3 minuten al een streepje! wij zijn nu twee maanden bezig al heb ik vorige keer niet op het goede moment geklust want had een ciclus van 33 dagen en dat wist ik niet.deze maand heb ik ovulatietesten gekocht en me daar aan gehouden. o ik hoop het zo
misschien een hele stomme vraag maar moet ik nu al mijn huisarts bellen of wachten of ik toch niet ongesteld word
Ik zeg harstikke zwanger, Ik zou even wachten tot je NOD en daarna de verloskundige bellen. ENNUH!!!! paniek is normaal hoor . Gebeurt niet elke dag dat je mama word . Grtjs Nanny.
haha jij gaat niet ongi worden hoor! Gefeliciteerd! In mijn album zie je hoe ze per dag donkerder worden en ik had 4 dagn voor nod getest
Erg duidelijk idd, al moet je de testen niet meer NA de testtijd aflezen Meid Als ik zo een streepje zou zien.. zou ik zeggen Zwanger!!!!
Laat het je even bezinken allemaal en bel de vk volgende week ofzo..... Inderdaad goed gezegd door Nanny, "je wordt niet elke dag mama" heerlijk he?!
De huisarts hoef je niet te bellen, je mag direct zelf opzoek gaan naar een verloskundige. Hun bellen en het uitleggen. Wat ze mij vertelden is dat ik niet persee tot mijn NOD hoefde te wachten. Dus ik zou ze bellen en het uitleggen! Succes enne.. GEFELICITEERD natuurlijk