HELP....ben ik te laat?????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by vita, Dec 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    #1 vita, Dec 10, 2009
    Last edited: Dec 10, 2009
    :(nee he...volens mijn banner zou ik zaterdag mijn eisprong hebben, nu heb ik de afgelopen dagen getest, en was de test van gister donkerder dan van vandaag(2x gedaan vandaag). Ik probeer de foto erbij te zetten,maar dat lukt niet. We hebben dinsdag geklust, en giste expres niet, omdat w ehet om de dag wilde doen. Ik ben vanavond pas rond half elf thuis...heeft dit nog zin?Ik voel m er echt een beetje rot onder, want volgens mij ben ik alweer te laat....grrr rotcyclus!

2. Alita

Alita Niet meer actief

meid als jullie om de dag sex hebben is er toch niks aan de hand?
    Maak je niet druk komt vast goed.....heb vanavond gewoon sex en overmorgen weer en mischien nog eens voor de zekerheid..
    ik snap dat je baalt.
    Daarom doe ik niet aan tempen en ovutesten..wij doen het gewoon relax om de dag en zo maak je jezelf nit zo gek..

Succes en meer als afwachten kun je nu niet doen...

3. misa

misa Niet meer actief

Gisteren dus een positieve ovu test. dan heb je dus binnen 24/48 uur de eisprong. Ik zou ook zeker vanavond nog gaan klussen. Wie weet dat je ei nog niet is geweest. En wie weet was het van dinsdag genoeg.

Is niet te zeggen, maar ik ken het gevoel. Ik had gisteren ook een test waarover ik twijfelde. Toch maar wel geklust en we zullen zo zien of de test vandaag nog donkerder is of dat die van gisteren op zijn donkerst is. Blijft lastig met die testen.

Succes!

4. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    He meiden,dank je wel voor jullie reacties, ik wacht het wel af. Ik snap dat je daarom geen ovutest wil gebruiken cindy, ik ben ze gaan gebruiken juist om wat duidelijkheid in mn cyclus te krijgen,maar helaas wil dat nog niet zo:(, en dat frustreert. Ik wil het ook graag op een relaxte manier doen,maar ja als je niet weet wanneer je vruchtbaar bent,is het toch lastig om raak te schieten:D. Ach ....wat jullie al zeggen, ik zie het wel, we wachten weer af!Thanks! Jij klus ze vandaag;).liefs

5. Alita

Alita Niet meer actief

thanks meid!!!

Waarom weet je je cyclus niet? Je hebt in principe toch een beetje hetzelfde gehad niet?
    Ach als het zo beter gaat bij jullie?! Ik ben bij mijn dochter vrij sne zwangr geraakt en dit is nu pas weer de 2e ronde dus als het te lang duurt ga ik ook aan de ovu tests hoor!!!

Ja we are under construction!!! hahaha

Maar wij hebben woensdagavond gevreeën en vanavond weer, had ik nu gister ook nog "moeten"vrijen? Is toch genoeg he om de dag...en daarbij weet ik toch niet precies wannner mijn ei komt...

6. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    ik heb al jaren een onregelmatige cyclus, en nu sinds 3 maanden uis t redelijk goed. Volgens mn banner zou ik zaterdag mn ei hebben, als ik daar blind van uit was gegaan, en we hadden niet geklust, hadden we er weer naast gezeten, en dat was vorige maand ook, al was dta om een andere reden. In september werd ik ineens 6 dagen eerder ongesteld, terwijl het meestal uitloopt. Ik weet dus ook niet goed wanneer mn ei is, en dat frustreert enorm. maar ja...daar ben ik vrouw voor zullen we maar zeggen;).Ikmwil gewoon te graag, en ookal is dit pas ronde 4....het voelt veel langer, maar dat komt doordat ik al jaren dit heel graag wil, en door omstandigheden kon het niet. En daar komt het gevoel bij...dat ik t idee heb dat ik niet snel (of niet) zwanger zal raken....fout gevoel..ik weet het,maar ik kan er niets aan doen. Dát gevoel moet ik echt uit mn hoofd zetten,maar dat lukt niet, dus wil ik graag alles goed doen, zodat we wel een eerlijke kans hebben. Pffff...stom he;). Het lijkt zooooo ver weg.....ik zwanger????Neeeee dat lukt nooit. Maar jaaaaaaaa ik wil het zoooo graag!:D. Goed ...positief worden dus!
    En jij gaat voor je 2e kindje!Leuk joh!Kan me voorstellen dat als het nu wat langer duurt, je dat inderdaad als vervelend ervaart.Jij hebt ook geen ervaring met de ovutesten dus?liefs

Share This Page