Ik heb donderdag een geslachtsbepaling. Ben dan 16 weken en 3 dagen zwanger. Maar ben zo bang dat het te vroeg is. Ik heb behoorlijk overgewicht door medicatie en de echo's die de gyn heeft gemaakt (uitwendig) zijn al zo vaag. Ben ik te vroeg of kan het wel?
Normaal gesproken moet het kunnen. Ik heb het laten doen bij 15.5 en bij mij kon ze het heel duidelijk zien.
Oh meis komt helemaal goed hoor! Ze kunnen het dan alsnog zien. Ik heb het trouwens met 14 weken laten doen. Met de 20-weken echo bevestigd
Dank voor jullie reacties! Ik zit me gewoon op te vreten, omdat ik hier in mijn omgeving steeds hoor dat het veel te vroeg is en dat ik veel te dik ben om nu al iets te kunnen zien. Zal een fotootje bijvoegen van vandaag.
Wat een brutale mensen heb je in je omgeving zeg.. Maarja dat is niet te vroeg hoor. Nu maar hopen dat jullie kindje meewerkt haha. Bij ons hield ons dochtertje eerst haar beentjes stijf op elkaar. Veel plezier donderdag!
Amai toffe omgeving seg! Je bent toch niet dik! Hier in belgië zijn echobureaus die het vanaf 13 weken zien, ikzelf heb het met 15 weken laten bepalen
Fijne omgeving heb je ik denk.dat veel mensen nog vasthouden aan de 20 weken en niet beseffen dat ook het geslachtsbepaling verder ontwikkeld, ik heb het laten doen bij 13w 4d en met de 20 weken echo door 2 personen bevestigd.
Dank je wel meiden! Tja, mijn omgeving is niet heel fijn inderdaad, maar da's een compleet ander verhaal. Familie accepteert mijn man al niet, laat staan deze zwangerschap. Maar goed, ik ga met iets meer vertrouwen de geslachtsbepaling tegemoet!
Trek je niks aan van de reacties ik vind je niet dik helemaal niet zelfs. Mijn eerste keer was met 15,5 weken ondertussen 6 Kerr bevestigd
Wij hebben vandaag ook dezelfde echo gehad en die van jou lijken precies hetzelfde! Dus ja...het is zeker een meisje. Gefeliciteerd?
Dank je wel! Ik vind het echt helemaal geweldig dat we nu een meisje krijgen. Ben nig steeds een beetje flabbergasted, dacht echt dat het weer een jochie zou zijn!
Gefeliciteerd!! Gaaf hoor! Hier dus na twee dames een jongen! Nog steeds onwerkelijk! Geniet van je roze wolk!!!