Afgelopen week bij de gyneacoloog te horen gekregen dat ik waarschijnlijk een miskraam heb gehad (het vruchtzakje was leeg en ik kon niet korter zwanger zijn omdat we ovutesten hadden gebruikt en dus bijna zeker weten wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden). A.s. donderdag moeten we terug en gaat hij weer een echo maken om het zeker te weten dat het mis is gegaan. Maar eigenlijk weten we het zelf al want ik verlies weer bloed en m'n zwangerschapsklachten zijn helemaal verdwenen. Omdat dit allemaal meer impact op mij (en mijn vriendje natuurlijk) heeft dan ooit gedacht en ik af moet wachten wat er nu gaat gebeuren, curreteren of niet, heb ik besloten voorlopig even niet meer op dit forum aanwezig te zijn. Gelukkig heb ik veel steun aan m'n vriendinnen, goede vrienden en mijn (schoon)ouders zodat ik er van uit ga dat we het gauw een plaatsje kunnen geven. Ik hoop voor alle niet zwangeren op het forum dat jullie gauw zwanger mogen raken en voor de inmiddels zwangeren dat alles goed gaat. En meiden: ga zo door met het steunen van elkaar, want dat is gewoon geweldig! Ikzelf heb door deze ervaring geleerd dat niets vanzelfsprekend is en dat je ondanks tegenslagen toch moet genieten van de mooie dingen in het leven. Want ondanks dat we verdrietig zijn om de miskraam, ben ik oh zo gelukkig met m'n manneke, vrienden, m'n baan en m'n familie! Het ga jullie goed, liefs Marie
via deze weg wil ik je heel veel sterkte wensen en neem de tijd om het goed te verwerken. succes in de toekomst
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en ik hoop dat deze nare tijd snel voorbij is. En hopelijk kom je snel weer terug bij ons met goed nieuws, en dat dan wel alles goed mag blijven gaan. Liefs Jolie
dat is heel naar. snap dat jullie de tijd nodig hebben om het te verwerken! ik wens jullie heel veel sterkte!