Helaas (voor de 4de keer) mocht het kleine geluk weer niet bij ons blijven. Ik voel me leeg en weet gewoon niet meer wat we moeten doen. Knuff, Debora
Wat vreselijk! Ik wens jullie heel veel sterkte! en hopelijk snel een zekere en durende zwangerschap met als resultaat een prachtige baby! Even een vraagje hoe komt het dat je je miskraam niet verward met een menstruatie? of maw hoe weet je al zo snel dat je zwanger bent? Krijg je nu ook onderzoeken bij de gyn? succes
Door een zwangerschapstest te doen (net als de andere keren) wist ik dat ik zwanger was. Mijn vriend en ik willen ons wel laten onderzoeken waarom mijn lichaam de zwangerschap iedere keer afbreekt. Groetjes, Debora
Heel veel sterkte Debora. Helaas weet ik nu ook hoe het is om eerst op een roze wolk te zitten, omdat je zwanger bent. Maar met 9 weken is het helaas ook fout gegaan bij mij. Succes meid.
Heel veel sterkte meid.. probeer niet de moed te verliezen ergens is het geluk ook voor jullie weggelegd.. en hoop doet leven.... hopelijk kun je dit snel achter je laten en gaat het onder begeleiding de volgende keer wel goed..