ik heb het al ergens anders gevraagd maar misschien kan ik het beter hier doen ik heb opeens erge pijn in mijn schouder wat uitstraalt naar mijn hand recht geen bloedingen, pijn in mijn buik of flauw vallen nu heb ik het opgezocht en hoort schouderpijn bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. moet ik me nu zorgen maken of niet? het is mijn eerste zwangerschap en het duurde lang voor ik zwanger was maar ben nu zo bang dat het mis gaat ik heb volgende week een echo. alvast bedankt
het enige wat ik je kan adviseren als je hier aan denkt , zou ik je verloskundige bellen , stel dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn , is het zaak er heel snel bij te zijn . Ik heb zelf vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en had daar wel veel pijnaanvallen bij en 1x bloedverlies gehad ... Bel gewoon je verloskundige en waarschijnlijk kan ze je wel geruststellen en anders krijg je misschien wel gelijk een echo .. succes
ik had geen schouder pijn, maar meer in mijn sleutelbeen. Ik viel om de 15 min flauw. Dit kwam bij mij door een bloeding in me buik. Ik heb er alleen maar van geleerd om gewoon een inwendige echo te eisen. Dus meid, als je ook maar 1% denkt dat het fout zit, eis dan die echo! Succes!