Beste dames, Kan je met hcg waarde van 664 wat zien? Was daarvoor geprikt met 5,5 weken Want kreeg toen ook echo en gynaecoloog zag helemaal niets. Moet morgen weer bloed prikken en echo dan ben ik 6 weken en 1 dag. Ik hoop op ervaringen. P.s heb wel af en toen bruine afscheiding met donkerbruin klein sliertjes en na gemeenschap vorige week donderdag 1x een bloeding gehad. Verder vermoeden ze een kleine cyste (corpus Luteum) te zien.
Met 6 weken is er misschien een hartslag te zien, maar het kan ook nog te vroeg zijn. Is de hcg waarde wel al netjes gestegen? (Verdubbeld om de dag)
Ik had op 5 weken en 1 dag hcg 206 en 2 dagen later 400 en weer 2 dagen later 664 op 5 weken en 5 dagen
Nu 3 dagen later met 6 weken en 2 dagen hcg waarde 1220 en nog steeds niks te zien op echo. Net weer geweest ivm pijnlijke krampen en pijnlijke steken in linkerzijde Werd weer naar huis gestuurd omdat er geen vrije vocht zit in baarmoeder en de situatie niet ernstig is maar de pijn word nu steeds heftiger Wat moet ik doen?
Sorry, ook even on topic, dat was eigenlijk helemaal niet netjes... Gewoon opnieuw naar de eerste hulp. Mag wel iets zorgvuldiger mee om gesprongen worden.
Ben vannacht met spoed geopereerd en hebben ze helaas mijn linker eileider samen met het vruchtje eruit gehaald. Door de hevige pijn links onderin hebben ze een kijkoperatie gedaan en zo de bbz ontdekt
Ik heb geloof ik in je ander topic gereageerd. Dat je goed moest opletten.. Helaas is het dan ook.echt een bbz geweest. Heel veel sterkte meid...