Nic, wat vind ik dit erg voor jullie! Ik wil je even een dikke knuffel geven! En ook hier, zwanger van een cryo, wel vertrouwen in de eskimootjes houden hoor.
Hooverphonic, Ladyzorra en Jj, wat zijn jullie lief!!! Dankjewel. Ik heb gewoon een beetje moeite met geloven dat een emmy die ingevroren is geweest nog tot een zwangerschap kan leiden. En dan moet die ook nog goed ontdooien, we hebben er maar 1.. De verse exemplaren blijven al niet plakken...maar proberen ga ik het zeker.
*|^*e"z...pfffff.... Wat kunnen sommige mensen toch OERDOMME opmerkingen maken... Net bij mijn schoonmonster geweest, om te zeggen dat we toch niet zwanger zijn... "Waarom stoppen jullie niet met dat op en neer rijden naar het ziekenhuis, proberen jullie het gewoon zo, je zult zien dat je zo zwanger bent". Die kon er nog wel bij. Ik rij om de andere dag 80 km op en neer omdat ik het zo geweldig vind om op de belgische autobaan te rijden???!!!
Ach meis, er zijn idd hele domme mensen. Dat zijn opmerkingen die je er echt niet bij kunt hebben. Ik heb ze ook gehad, bijna iedereen die een miskraam heeft gehad kan dat beamen. En het enige dat je nodig hebt, is een dikke knuffel en iemand die zegt dat ze het erg voor jullie vinden. Over die cryo's: die van mij was bij invriezen 5cellig, bij ontdooien nog maar 4 en een dag later zelfs nog niet doorgedeeld. Maar hij zit wel mooi vastgeplakt in mijn buik.....
Och ja hoor...zoiets als: laat het los, ga op vakantie dan ben je zo zwanger . Men weet niet beter moet je maar denken. Jullie superpoging komt nog! Echt vertrouwen houden.
Heb je nooit gehoord dan dat als je aan zwanger worden denkt, de spermacel omdraait omdat ie voelt dat je eraan denkt....... Jj gefeliciteerd!
Lees nu je stukje pas. Wat sh*t-situatie dit! En wat een enorm lullige opmerking krijg je er dan bovenop! Zoals ze zeggen: 'jullie moeten eens lekker op vakantie gaan. Wedden dat je zwanger terug komt?' Mijn gyn zei: 'Als het zo zou werken, dan zouden we al onze patienten wel een weekje naar de canarische eilanden sturen, ipv al die hormonen ed te laten spuiten!' Mensen die zulke opmerkingen maken snappen er dus helemaal niets van. Dikke knuffel voor jou!
Meis, ik wil je ook alleen maar een dikke digi knuffel doen. Wat een opmerking zeg! Ik zat echt 2 x op de Canarische eilanden en ik kan je vertellen, dr is niets gebeurd zonder mmm.
Hahahaaaa, ladyzorra, dan zijn ze bij mij allemaal keihard weggerend!!! Dan ligt het daaraan! Niks onverklaarbaar onvruchtbaar... Haha dankjewel ladyzorra, ondanks de miserabele uitslag heb je me nu toch aan het lachen
Het zit niet mee. Omdat ik wel zwanger ben geweest moet ik eerst op gesprek bij de fa voordat we met de cryo kunnen beginnen, die kan pas 24-3, dus nog een maand verloren.. Net bloedgeprikt, vanmiddag bellen voor de uitslag om officieel te horen dat het niet gelukt is. Bruinverlies begint donkerder te worden...
HELP HELP HELP.... vanmorgen opnieuw gaan prikken, ik was (en ben nu nog) er klaar mee, poging mislukt, ook de consulente die mij begeleidt heeft me ingepland voor de cryo... Ik heb net voor de vorm gebeld wat de hcg vandaag is... WAT DENKEN JULLIE?????? 116.... heel goed dus, zou je denken... Maar "de andere waardes" bleven achter. Ik heb gevraagd wat die andere waardes waren, dat zei ze niet.... Mensen gingen dan zoeken op internet en dan werden soms foute conclusies getrokken. Ik moet doorgaan met de utro en dinsdag weer terug om bloed te prikken. Ik word hardstikke gek! Wie kan hier een zinnig woord op zeggen???? Merah, jij werkt op een lab, kun jij hier iets over zeggen???
Andere waarde zal wel progesteron zijn geweest en wellicht oestrogeen (hoewel oestrogeen eigenlijk geen reet zegt ). Je HCG ziet er goed uit, dus je progesteron waarde zal wel heel erg laag geweest zijn. Ik vind het raar dat ze deze niet gewoon geven, want daar heb je recht op (je mag immers ook ten alle tijden je dossier op vragen). Als je het graag wilt weten zou ik alsnog bellen en het vragen. In principe mogen ze dit niet weigeren en daar kun je je op beroepen. Als je progesteron heel laag is, zijn je kansen idd niet al te best , maar toch niet nihil volgens mij. Het is sowieso goed dat je utrogestan gebruikt. Wie weet maakt dat nu net iets uit. Ik ga voor je duimen dat het toch nog goed zit!!
Nana, dankjewel. Dus als de progesteron laag is, wat betekent dat? Wat doet progesteron? Dan zou ik dus een bolletje utro extra kunnen instoppen, toch? Of werkt dat zo niet?
Net weer naar t ziekenhuis gebeld, consulente weigert mij de progesteron waarde te geven, dinsdag kan ik om half 8 terecht bij de fa voor die waarde. Stom. Dinsdag moet ik sowieso opnieuw bloedprikken, dan zal de hcg inmiddels wel omlaag zijn en heb ik dus niets meer aan die info. Ik ga nu een extra bolletje utro opsteken
Ik zat al een paar daagjes te volgen, maar omdat ik alleen maar slechte ervaringen met HCG die niet snel genoeg opliep had, heb ik eventjes mijn mond gehouden Maar nu zou ik zeggen (op basis van mijn nog geringe ervaring in de MMM, dus mischien ervaar je dat als super-dom advies), waarom nu gewoon een paar dagjes van genieten? Als het nog mis gaat (en ik duim dat het niet zo is) zal het net zo hard aankomen, maar dan heb je tenminste een paar dagjes vreudge gehad (zolang je schoonmoeders niet spreek). Nogmaals, mischien heel stom advies, maar ik wou dat ik het zelf had gevolgd.
Expatje, natuurlijk is dat niet stom!! Ik ben blij met elke reactie. Ik wil ook genieten, ik wil geloven dat dit goed komt. Maar een deel van mij weigert dat, om de klap te voorkomen als het dinsdag niet goed is. Ik heb 2 miskramen gehad, daar ben ik behoorlijk kapot van geweest. Als nu alles goed zou zijn dan was ik het gelukkigste mens op de wereld. Maar nu is de hcg goed en de rest weer niet... Het is gewoon een achtbaan...maandag zwanger! Dinsdag ook, woensdag eigenlijk niet meer, donderdag ook niet, vrijdag weer wel... Soort van dan... Dankjewel voor je reactie
Oke. Ik ben nu vast stom bezig, maar ik ben wel wanhopig. Net met googlelen gelezen dat iemand die mk's had door te laag progesteron de dosering had opgehoogd en toen wel zwanger bleef. Ik zit officieel op 3 x pd 200 mg utro. Ik had er vanmiddag al 1 extra opgestoken, ik heb er nu ook nog een extra afgeslikt. Op hoop van zegen dan maar. Ik ken de bezwaren tegen zelf rommelen met medicatie, maar ik neem de gok.
Sorry, ik kan er niks aan doen, maar opgestoken en afgeslikt betekent.....? Als je ze oraal genomen hebt, dan kan je daarmee stoppen, dat helpt niet... Ik zou gewoon je dosering ophogen. 3/2/3 bijvoorbeeld. Ik ben ook altijd veel langer doorgegaan, terwijl mijn progesteron niet eens laag was. (Die was iig wel goed.....) sterkte met wachten...