Toch een beetje voorbarig dus, de conclusie van te laag progesteron Hoop voor je dat alles goed komt en dat je vanmiddag een mooie uitslag hebt!
Nic, wat vind ik dit erg voor jullie! Ik was even stil aan het meelezen en hoopte zo op goed nieuws voor jullie. Heel veel sterkte!
Hoopte ook op goed nieuws voor jullie. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Neem jezelf niks kwalijk, je hebt er in ieder geval alles aan gedaan om het te laten slagen.
Verdorie meid, heb heel de tijd eraan lopen denken en van zodra ik kon hier komen kijken.... Wat een spijtige zaak... Veel sterkte! Dikke knuf!
Dankjewel, lieverds. Hoe kan dit nou nog zo hard aankomen, het is niet bepaald de eerste keer en ik ben ook zeker niet de enige... Sinds gisteravond 7 uur geen bruinverlies meer. Helemaal niks, geen veegje, geen druppel, niks. Hoe gek is dat?
Tuurlijk komt het hard aan. Niet zo hard zijn voor jezelf. Het blijft enorm verdrietig, ook al maken honderd anderen dit ook mee. En die zijn ook verdrietig, geloof dat maar! Ben je gestopt met de utro nu? Kan die het nog tegen houden?