Dames, ik ben zwanger spontaan!!! Zo blij en zo onwerkelijk. Ik was me al helemaal aan het instellen op IVF. We staan dus op de wachtlijst voor PGD.. En nu spontaan zwanger Ik wil toch een paar dagen wachten om te kijken of alles goed gaat en daarna moet ik toch maar het ziekenhuis bellen, ze zullen er niet blij mee zijn denk ik. Maar goed, als ik naar hun had geluisterd was deze kans voorbij gegaan en dan was ik niet zwanger geweest. Dus gelukkig hebben we het toch nog onveilig gedaan en het resultaat mag er wezen Wat raden jullie aan? Meteen bellen, of idd een paar dagen wachten??? Dit is nog steeds zo onwerkelijk
Wauw Sita!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Oh wat super! Wees heel erg blij dat je nu mss geen ziekenhuis nodig hebt!!! Hoe veel dagen ben je nu??
Gefeliciteerd! Ik kan me niet voorstellen dat het ziekenhuis er niet blij mee is. Hier hebben ze ook het idee: zo veel mogelijk proberen het natuurlijk voor elkaar te krijgen want er zijn altijd mensen die vlak voor de IVF toch nog gewoon zwanger worden. Ik zou gewoon bellen hoor.
Bedankt voor jullie reacties dames. Ik gok dat ik nu 4 weken en 1 of 2 dagen zwanger ben... Als ik uitga van mijn laatste paar cyclussen. Ik hou het voor nu even op 4 weken. Ik ben zo bang dat het alsnog mis gaat, ik voel mijn buik bij iedere beweging die ik maak. Het voelt heel zwaar, een soort van menstruatiekramp. Is dat normaal? Ik wacht nog een paar dagen met bellen, tot de testjes goed oplopen. In het ziekenhuis raadden ze ons aan om anticonceptie te gebruiken omdat de onderzoeken waar ze nu mee bezig zijn een hele hoop geld kosten (PGD). Maar dat hebben we dus niet gedaan, en gelukkig maar!!!
Menstruatie gevoel hoort erbij. Ik had het tot 6 weken daarna weer zorgen omdat het weg was maar gefeliciteerd!
Thanks meiden... Ik ga nu gauw ff van huis weg, ik blijf aan het testen en dat is niet goed natuurlijk. Ja ik heb inderdaad gelezen dat dat erbij hoort, maar het voelt echt zo zwaar! En mijn buik is helemaal opgezet! Ik lijk wel 12 weken zwanger Dat word wijde truien dragen
Niks zeggen voorlopig niet doe maar of je gek bent! Net of je van niks wist. Anders begin je weer van voren af aan!
Sita, ik ben het helemaal met kellyk eens! Ik zou afwachten met afbellen tot je daadwerkelijk de oproep voor pgd krijgt. Stel het gaat niet goed, wat natuurlijk niemand hoopt, dan moet je dan weer alles opnieuw opstarten...
Gefeliciteerd Sita Ik zou ook wachten tot het de echo goed is. Ik doe ook pgd ik weet niet of het ziekenhuis blij is. Ze maken voor jullie een test. Mij werd verteld niet spontaan zwanger te raken. Succes met jullie wonder
Bedankt Niet aan gedacht.. dan hou ik het inderdaad nog even voor mezelf. Tempus hahaha ik heb er wel aan zitten denken maar dan maak ik mezelf helemaal gek. Ik heb nog 1 kruidvat test en een paar action testen en ook nog n paar van romed. Kv zijn toch echt het duidelijkste! Dus die hou ik mooi aan. Morgen ochtend die kv, en dan weer op naar het kv voor nieuwe..... Idd zo blij dat IVF ons bespaard blijft Meisje idd, daarom. Maarja jammer voor hun.. ik doe gewoon net of mijn neus bloed.
Wat fijn voor jullie! Idd doen of je neus bloed, lekker voor je houden enneh geen enkele anticonceptie is 100% is altijd een goed argument
Precies haha. Alleen, volgende week donderdag een telefonische afspraak en ik denk dat ik dan ook uitslagen krijg. Ik moest als ik ongesteld werd nog bloed prikken en dan zou die uitslag doorgestuurd worden naar hun. Wat als ze er om vragen?
Dankje emo. Mijn test van vanochtend was lichter Ik ben zo onzeker en bang Ik heb de assistente gebeld om bloed te laten prikken maar die zei dat het wel vaker voorkwam en kan komen door de concentratie van de urine, of dat het hcg gewoon wat schommelt. Maar ze heeft me niet gerust gesteld. Wat zal ik doen? Toch nog een keer bellen en zeggen dat ik toch een bloedtest wil?