Veel harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door saraatje, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Ik ben nu 34 weken zwanger en heb de afgelopen dagen last van pijnlijke harde buiken.Ze komen om de haverklap,met name als ik loop of opsta of als ik ga liggen of zitten.Het is niet zo dat er regelmaat inzit.Het is mn 4e zwangerschap.Daarnaast heb ik ook hevige rugpijn en krampen van mn buik naar mn rug toe.Snachts valt het allemaal gelukkig mee en heb ik ook weinig last van de harde buiken of voorweeen(volgens mij is dat hetzelfde toch?)
    Ook ben ik misselijk en heb ik regelmatig hoofdpijn.
    Zal het komen omdat ik teveel doe of zou ik toch de verloskundige moeten raadplegen?
    Ik heb er al 2 rondlopen dus rustig aandoen zit er voor mij niet echt bij.De oudste is 4 en die heeft vanaf morgen vakantie en de jongste is anderhalf.

Herkent iemand zich hierin?
    Maak me toch wel een beetje zorgen.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik zou gewoon even de vk bellen hoor, het hoeft niks bijzonders te zijn, maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen, al is het alleen maar om even gerustgesteld te worden!

succes!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je doet teveel joh, ik ben ook zwanger van de 4e en moest al vroeg rustig aan doen ivm harde buiken. Ze mogen ook zeker geen pijn doen hoor. Maar ik zou de vk even bellen ;)

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou even je VK bellen. Veel misselijk en hoofdpijn... ik wil je niet ongerust maken, maar misschien moet er even naar gekeken worden. Voelt je buik bovenaan ook strak? Of zijn het echt harde buiken?

5. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Het zijn wel echt harde buiken.
    Ik kijk vandaag nog even aan hoe het gaat en anders bel ik alsnog de verloskundige.
    Heb het vanochtend rustiger aangedaan en heb er nu gelukkig wel minder last van.Komt denk ik dan toch door teveel doen.
    Bedankt voor jullie reacties.

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik heb het ook sinds ongeveer 2 weken. Mijn buik lijkt heel gevoelig en reageert op bijna alles wat ik doe.
    Ben dinsdag bij de vk geweest en blijkbaar is het normaal (het is ook normaal als je het niet hebt hoor). Zij vertelde dat het niet nodig is om je zorgen te maken als ze maar niet regelmatig komen.

Deel Deze Pagina