Argggh ik heb niet kunnen wachten de laatste 6 dagen, en hebt dus vanmorgen getest met Clearview Easy.Deze zou zeer gevoelig zijn maar hij is negatief ! Zo raar ik heb last van pijn aan de borsten en de tepelhof is veel groter geworden, ook zitten er ineens bultjes op. En een week geleden had ik last van steekjes in de onderbuik en daarna is dat omgegaan in een vage buikpijn. Dan ben ik ook nog 1 nacht kotsmisselijk geweest. Zou ik nu toch zwanger kunnen zijn of is op naar de volgende ronde? Wie heeft zo iets vergelijkbaars meegemaakt, of ervaring met deze test :
het is moeilijk te zeggen, bij de ene is het een zwangerschap en bij mij waren het ontpilverschijnselen. je hebt niet zoveel aan dit antwoord, raad je aan test over 6 dagen nog een keer! groetjes mau
Toch bedankt voor je antwoord! En ik wil trouwens echt niet klagen hoor als het niet raak zou zijn. Er zijn mensen veel langer al bezig maar toch hoop ik stiekem van dat het wel zo is. Ook omdat ik denk bij deze klachten waarom had ik ze dan niet 6 weken gelden al, maar goed ik weet het lichaam is een groot :
Ik weet wel dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, dus ik test pas op nod om misverstanden te voorkomen.... Menstruatieverschijndelen na de pilstop kunnen heftiger worden, waarvan je nu denkt he dat had ik met de pil nooit, zal het dan misschien? dus probeer op nod nog een test te doen (hopelijk ben je dan nog niet ongie geworden...) succes meid!
@mamaria Ok dat is duidelijke taal. Dus dat betekend dat ik dan toch nog eens moet testen over 6 dg en er niet vanuit gaan dat het definitief negatief is toch? @Hummie ja ik heb ook al veel gehoord van het ontpillen hoor. Maar weet je ik denk dan dit heb ik nooit gehad tijdens het gebruik met de pil maar ook niet de eerste weken na het stoppen van de pil vandaar dat ik dacht is het dan raak? Maar ja ik had gewoon moeten wachten @mau wanneer begonnen de ontpil verschijneslen bij jou direct na het stoppen of ook pas een paar weken later weet je dat nog? Oh ja en allemaal bedankt voor jullie antwoorden, en natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal als volgende test een positive test zullen hebben