Puregon wanneer starten met prikken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamaartje, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaartje

Mamaartje Lid

4 aug 2012
    42
    0
    0
    Almere
    Deze ronde ga ik voor de 2e keer starten met Puregon en heb daarna mijn eerste IUI.
    Nu heb ik de pech dat mijn fertiliteits afdeling in het ziekenhuis 2 weken dicht is ivm de feestdagen en pas 6 januari weer bereikbaar is. (Gelukkig heb ik wel toestemming gekregen om alvast te beginnen met prikken zodat ik niet een maand hoef te wachten)

Ik moet op dag 3 van de menstruatie beginnen met prikken maar ben nu een beetje in dubio wanneer dat dan zou zijn. Donderdag en vrijdag heb ik een heel klein beetje bloedverlies gehad en gisteravond (precies 16 dagen na pregnyl injectie) brak het eigenlijk pas echt door.
    Wanneer zouden jullie gaan prikken?

2. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Dan zou ik morgen beginnen met prikken... dag 1 is als het echt doorbreekt. Dus ik zou morgen prikken.. succes alvast met je poging

3. Mamaartje

Mamaartje Lid

4 aug 2012
    42
    0
    0
    Almere
    Dank je wel!!!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dag 1 is de eerste dag met rood bloed; mag ook weinig zijn, als het maar rood is.
    Soms heb je weinig bms opgebouwd en dan breekt het niet echt door omdat er weinig is. Vandaar dat ze zeggen; druppel rood bloed is dag 1. Je begint met prikken op dag 3.

Deel Deze Pagina