Deze ronde ga ik voor de 2e keer starten met Puregon en heb daarna mijn eerste IUI. Nu heb ik de pech dat mijn fertiliteits afdeling in het ziekenhuis 2 weken dicht is ivm de feestdagen en pas 6 januari weer bereikbaar is. (Gelukkig heb ik wel toestemming gekregen om alvast te beginnen met prikken zodat ik niet een maand hoef te wachten) Ik moet op dag 3 van de menstruatie beginnen met prikken maar ben nu een beetje in dubio wanneer dat dan zou zijn. Donderdag en vrijdag heb ik een heel klein beetje bloedverlies gehad en gisteravond (precies 16 dagen na pregnyl injectie) brak het eigenlijk pas echt door. Wanneer zouden jullie gaan prikken?
Dan zou ik morgen beginnen met prikken... dag 1 is als het echt doorbreekt. Dus ik zou morgen prikken.. succes alvast met je poging
Dag 1 is de eerste dag met rood bloed; mag ook weinig zijn, als het maar rood is. Soms heb je weinig bms opgebouwd en dan breekt het niet echt door omdat er weinig is. Vandaar dat ze zeggen; druppel rood bloed is dag 1. Je begint met prikken op dag 3.