Hoi allemaal, Op 14 DPO heb ik bloed laten prikken en was mijn HCG 141 Daarna heb ik op 19DPO weer bloed laten prikken en was mijn HCG 1941. Dit is meer dan de normale verdubbeling.... Heeft iemand hier ervaring mee, is dit goed? Of lijkt dit meer op een mola zwangerschap?
Het kán wijzen op een mola zwangerschap (maar die zijn gelukkig erg zeldzaam) of iets anders. Kan ook dat je sneller hcg aanmaakt of een tweeling draagt..er kunnen veel redenen zijn. Is er een reden dat de waarden gemeten wordt? Ben je zeker van de termijn?
https://www.countdowntopregnancy.com/tools/beta_doubling_calculator.php Als ik je gegevens hier op invul komt het uit op een verdubbeling in 32 uur en dat is binnen de gemiddelden volgens deze calculator.
Dat is hartstikke normaal. Je hebt tragere en vlottere hcg aanmakers. Bij mij stijgt het ook altijd vlot door. Hcg waarden weet ik niet, nooit laten prikken maar clearblue heb ik altijd al voor de 5 weken een 3+ en dus een hcg >2000. Tot 7000/8000 is normaal bij 5 weken dus dit is prima