Hcg waarde minder dan 1.. eisprong mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loraintje, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Hallo meiden,

Ik heb donderdag 13 april een vroege miskraam gehad waarbij ik mijn vruchtje ben verloren.

Inmiddels heb ik eergister mijn bloed laten testen en die is zeer laag (minder dan 1)

een aantal dagen voor de bloedtest heb ik al met ovulatie testen gewerkt en die waren allemaal licht positief maar ik vertrouwde daar dus niet op omdat ik niet zeker was of het hcg uit mijn lijf was.

Nu wil ik graag weten of de ovulatie testen reageren op hcg minder dan 1 en ook of het mogelijk is om met die hcg waarden weer een eisprong te krijgen en dus zwanger te kunnen worden..

Graag hoor ik jullie meningen als jullie hiermee bekend zijn.

Liefs

2. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Lijkt mij wel. Een HCG <1 is een normaalwaarde voor geen zwangerschap (alles tussen <1-5)

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Licht positief bestaat niet bij ovulatietesten. Ze zijn positief of niet. Ik heb je testen gezien in je andere topic en die waren niet positief. Je hebt altijd LH in je urine dus vaak is er de hele cyclus een tweede streepje te zien. Zeker op de KV testen, die zijn al vrij snel donker.

Alles onder de 5 qua hCG is niet zwanger. Het streepje op de ovulatietesten kwam dus niet door hCG maar door het LH dat je altijd in je urine hebt.

Ik zou lekker doortesten de kans is denk ik groot dat je binnen niet al te lange tijd een eisprong hebt nu je hCG al zo gedaald is. Al kan het altijd zo zijn dat je cyclus ontregeld raakt door een MK. Hopelijk vind je snel je piek!

4. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Aan jou reactie heb ik wat!

Dankjewel. Ik ga lekker verder met testen (wel met een ander merk denk ik) en hopelijk kom ik binnekort met leuk nieuws!

Jij trouwens gefeliciteerd, zie dat je de 13 weken heb gehaalt! Geniet ervan meis

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Graag gedaan :). Ik hoop natuurlijk met je mee dat je snel leuk nieuws kunt komen vertellen!!

Hier is het inderdaad heerlijk om de 12 weken voorbij te zijn en ga steeds meer genieten.

Deel Deze Pagina