Hoi allemaal! Ik heb deze week een vroege miskraam gehad met 4w4d.. Probeer positief te blijven door dit te zien als: ik kan dus wel zwanger worden. Sinds het stoppen met de pil is mijn cyclus erg lang en onregelmatig (wel met eisprong). Nu vraag ik mij af of er dames zijn bij wie de cyclus korter/regelmatiger werd na een miskraam. Alvast bedankt voor jullie reacties
Hallo Mira, Veel sterkte, ik leef met je mee. Ik weet hoe het voelt, maar is goed dat je positief blijft. In had 3 vroege miskraamen, 4w5d, 6w1d en 6w6d. In mijn geval de eerste menstruatie kwam ongeveer na 5 weken en daarna normaal na 27 dagen. Voor de miskramen had ik regelmatige menstruatie 25 dagen. Ik weet niet als het helpt, maar dit was mijn ervaring. Jij kan wel naar de huisarts gaan , en je kan medicijnen krijgen voor je onregelmatige cyclus. beterschap en positief blijven
Dankje voor je reactie! Je hoort vaak dat een regelmatige cyclus langer duurt na een ml. Ik hoop eigenlijk dat mijn lijf gereset is en dat ie nu korter word. Ik weet dat er medicatie is, maar ben pas 6 maand van de pil af.. dus wil mijn lichaam nog even de tijd geven. Voor de pil was ik mooi regelmatiget 30-32 dagen. Dus hoop gewoon dat het wat tijd nodig heeft. Jeetje, 3x misgegaan.. knap dat je hoop houdt! En weer pril zwanger zie ik! Ik hoop voor je dat deze kleine blijft plakken