Miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by Paaseitje1989, Dec 22, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paaseitje1989

Paaseitje1989 Actief lid

Aug 16, 2016
    154
    10
    18
    Goedemorgen allemaal

28-11 had ik een positieve test in mijn hand. De streep was ietsjes licht, maar wel duidelijk zichtbaar. 10-12 deed ik een test en dat was een knaller. 27 okt was de eerste menstruatiedag van de laatste menstruatie. Ik dacht dat ik dus ongeveer 8 weken was. Gisteren een inwendige echo gehad. Er was een zakje zichtbaar met een klein embryotje, maar geen hartslag. De vk vroeg aan mij of ik onregelmatig ongesteld ben en dat is zo. Tussen de 4/6 weken ergens word ik ongesteld. Ze vertelde me dat het beeld wat ze zag meer weg had van een zwangerschap van 5 weken. Nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag en dan moet er echt groei te zien zijn. Ik merk dat ik het behoorlijk heftig vind omdat vorig jaar ik een missed abortion had met 7 weken. Dat hele proces heeft een hele impact gehad.

Ik ben een week lang al futloos en misselijk. Eten en drinken triggeren me de hele dag tot misselijk worden. Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen en denken. Het doet me alleen veel verdriet dat er een grote kans is dat dit weer een missed abortion wordt

2. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

May 30, 2022
    4,337
    4,001
    113
    Female
    Noord-Brabant
    Ik vrees dat dit niet zo’n goed nieuws is :( als je 28-11 al een positieve test had, stel op z’n vroegst 7 dpo (en de kans is heel klein dat je dan al positief test) dan was je nu 6,5 week. Ik hoop dat je volgende week nog goed nieuws krijgt, maar ik zou erop rekenen dat het niet zo is.
    Ik weet hoe het is, een MA is killing. En dan dit :( Nouja, wie weet!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,912
    15,583
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto van je test op 28-11
    Was het een tuurstreep of duidelijke streep maar nog niet even duidelijk als de controlestreep?

Verder eens met hierboven, het ziet er idd niet erg rooskleurig uit :(

Share This Page