Hai meiden, Op 23 april heb ik een curretage gehad. Na een aantal dagen vloeien was het over. We zijn toen meteen begonnen met klussen. Op dag 12 moest ik toch nog even naar de gyn omdat ik nog een beetje begon te bloeden. Op de echo bleek niets te zien te zijn en alles was schoon. Ik hoefde me geen zorgen te maken en na 1 of 2 dagen zou het over zijn. Dit klopte. Ze hadden ook nog even een testje gedaan en die was positief, wat dus betekent dat er nog hcg aanwezig was. Een week later testte ik weer en deze test was nogsteeds positief. Ik heb daarom een bloedtest laten doen waarbij het HCG werd vastgesteld op 73. Na een paar dagen zou dit er wel uit zijn. Nu vandaag weer een test gedaan en die was nogsteeds positief. Ik word er helemaal gek van. Hoelang duurt het nog voordat alles eruit is? 73 HC is zo weinig, dit had er toch al uit moeten zijn? Hoelang duurde het bij jullie? Maandag weer een bloedtest laten doen. Zal dus nog wel even duren voordat ik een eisprong heb en zwanger kan worden.. liefs, mamaT
Ik heb ook een missed abortion met curretgae gehad ...... Ik had weer een mensruatie , duurde maarheel kort maarwas netjes 31 dagen na de curretage , ik heb niet gekeken dmv testen of mijn hcg uit mijn bloed was .. Bij mijn bbz hebben ze het gecontroleerd en was het na een kleine 3 weken uit mijn lichaam , maar met mijn bbz was hcg maar rond de 2000 , en dat zal denk ik met de missed abortion wel hoger zijn geweest ...dus ik denk dat een week of 3 heel normaal is ... Sterkte meid , ik hoop dat jullie er weer snel voor kunnen gaan ....
hey ik heb 27 april een miskraam gehad met 5,5 week! en het hcg is nu nog niet uit me lichaam :S dus het kan nog wel een tijdje duren. ik weet het namelijk omdat ik in de mmm zit en iedere week bloed moet laten prikken. Het stijgt idd veel sneller dan dat het daalt jammer genoeg. Maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden en geen eisprong heb, want die heb ik wel gehad deze maand succes!!
Dat laatste stukje dalen gaat ontzettend langzaam. Ik deed bij me bbz ongeveer 2 weken over een hcg-waarde van 124. Na 2 weken was het nog 19 en daarna heb ik niet meer geprikt, maar werd wel drie weken na de waarde van 19 ongesteld.
Ik test bijna 3 weken na de curettage ook nog steeds positief, de testen worden nu eindelijk ietsje lichter. Ik hoef pas over 3 weken weer naar het ziekenhuis voor controle en bloedprikken, dus precieze waarde weet ik niet...
Hoe weet je dat je een eisprong hebt gehad? Want ik heb juist begrepen dat je geen eisprong kunt hebben met HCG in je lichaam, omdat het lichaam dan denkt dat je nog zwanger bent. liefs, mamaT
Hoe weet je dat je een eisprong hebt gehad? Want ik heb juist begrepen dat je geen eisprong kunt hebben met HCG in je lichaam, omdat het lichaam dan denkt dat je nog zwanger bent. liefs, mamaT
heb vandaag een test gedaan en dies heel licht, dus denk dat over enkele dagen mijn hcg wel uit het lichaam is. We wachten 'geduldig' af.
Ik hadna 31 dagen weereen ongi , maar misschien heb ik die ronde wel geen ei gehad en was het een ontrekkingsbloeding ofzo .......
mamat ik duim echt heel hard voor je.. je doet het emotioneel zo goed en dan wordt het je zo moeilijk gemaakt door je lichaam.. gelukkig wordt de test iig mindern en met goede hoop hopen we dat het volgende week helemaal uit je lichaam is..*hug*
Het lijkt wel alsof je nie door mag zo. Ik heb gisteren matcare testen besteld.. 9 voor 15 euro. Kennelijk is bestelling per ongeluk 2 keer doorgekomen want ik krijg nu 18 testen en heb toch echt maar 15 euro betaald... Een goed mens zou dus even bellen om te zeggen dat er een vergissing is gemaakt. Ik wacht even of echt 2 pakketten binnenkomen en dan ga ik bellen... Misschien mag ik ze wel houden..
Hoi MamaT Zou je niet zwanger kunnen zijn? Zag dat je nog 3 dagen voor je NOD hebt! Lijkt me toch sterk dat je HCG anders meer is als je niet zwanger zou zijn. Gr samantha
dat is idd raar , misschien nog eens hcg laten prikken ......want dat is raar.. Heb je nu een ander merk test gebruikt /? Daar kan het misschien ook nog aan liggen ...
heb je minder gedronken? op een ander tijdstip van de dag, heb ergens gelezen dat dat allemala invloed kan hebben.. Ik hoop natuurlijk dat je gewoon opnieuw zwanger bent maar daar gaan we nog maar even niet van uit, wil je geen valse hoop geven XD *hug*
@ Gerritsen: Ik heb dus nog geen enkele keer een negatieve test in handen gehad, dus ik denk toch echt dat het van de curretage is. @ Marjon 2: Afgelopen keer heb ik kruidvat 2 voor 5 gebruikt, maar ook de ovulatietesten van sensitesten waren wat lichter. @ Elegance: daar ga ik ook zeker nie vanuit. Het ziet er gewoon naar uit dat het HCG er bij mij met mijn menstruatie ook moet komen. Balen he? Vrijdag ga ik gewoon nog even prikken. Hoe is het met jou?
Hey ik lees nu pas het topic terug, maar ik weet dat omdat ik onder behandeling ben bij het ziekenhuis. en toen ik na een week na de miskraam terug moest komen bij haar.. vertelde zij mij dat ik alweer een eitje had zitten van ruim 11 mm en dat ik dus een eisprong zou hebben
Ik werd getrokken door de tekst... Wat een nare situatie zeg, die onzekerheid, en dan nog wel na zo'n nare curretage.. Wens je heel veel sterkte toe... Ga voor je duimen... Ik had een vraagje, ik ben zwanger en heb 2 weken lang licht waterig rood bloed verloren afwisselend met roze/bruine afscheiding, na mijn idee geen vruchtje verloren... Nu is het bloeden al ruim 2 dagen weg en heb ik nog eens een test gedaan, deze was enorm positief, zelfs duidelijkere zwangerschapsstreep dan de controle streep... Kan het zijn dat ik dan toch nog in blijde verwachting ben of kan de streep ook duidelijker worden als het mis is gegaan? Ik krijg dinsdag pas een echo... BVD Catheleine
@Catheleine: niet om je bang te maken maar helaas is het niet zo dat de vette streep betekend dat het nog goed zit. Bij de meeste van ons meiden met een ma waren de zwangerschapssymptomen (veroorzaakt door oa hcg) nog duidelijk aanwezig toen we te horen kregen dat het fout zat. Ik hoop voor je dat je dinsdag een positieve echo krijgt en dat het allemaal niets te betekenen had. Sterkte met het afwachten.
@Catheleine: niet om je bang te maken maar helaas is het niet zo dat de vette streep betekend dat het nog goed zit. Bij de meeste van ons meiden met een ma waren de zwangerschapssymptomen (veroorzaakt door oa hcg) nog duidelijk aanwezig toen we te horen kregen dat het fout zat. Ik hoop voor je dat je dinsdag een positieve echo krijgt en dat het allemaal niets te betekenen had. Sterkte met het afwachten.