HCG waarde na missed abortion

Discussion in 'Miskraam' started by MamaT, May 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Bedankt voor je reactie....

Ik zal gewoon moeten afwachten inderdaad... Omdat het bloeden na 13 dagen is gestopt en de test zo positief is kreeg ik dus wel hoop maar waarschijnlijk kan ik dat beter niet hebben.

Catheleine

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    @Cateleine: nee, hoor blijf hoop houden! Even heel kort mijn verhaal. Op 20 april 8 weken echo, bleek kindje maar 6 weken oud, wel lichte hardactiviteit, behorende bij kindje van 6 weken. Moest de week erna terugkomen voor nieuwe echo. Was vreselijke week en ik heb tot het einde toe een sprankje hoop gehouden, misschien wel uit lijfsbehoud maar toch. Helaas bleek op 27 april kindje niet meer te leven. Was vermoedelijk al op 20 april overleden; kort na de echo. Maar ik heb tot die 2e echo echt nog hoop gehouden. Ik had dan welliswaar geen bloedverlies maar je ziet dat dit ook niets zegt.
    Nogmaals heel veel sterkte en blijf toch een beetje positief denken (al kan ik je heel begrijpen als dit niet lukt.)

3. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik ik heb wel hoop hoor, maar ben bang dat de teleurstelling alleen maar groter zal zijn dinsdag... Probeer mezelf in te dekken...

Vind het wel heel vreemd dat ondanks het bloedverlies de test duidelijker is geworden...

Catheleine

4. luckyme

luckyme Lid

Jun 6, 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie o wie kan mij helpen cq vraag beantwoorden. op 6 Mei heb ik mijn 2e miskraam gehad bij 6 wkn zw, op deze dag ben ik in het ziekenhuis onderzocht en hebben ze bloed afgenomen ivm vermoedelijk bbz mijn hcg waarde was toen 46 en had geen bbz 2 dagen later weer bloed laten prikken en toen was Hcg 15 dus in 2 dagen tijd sterk gedaald. Nu moest ik afgelopen donderdag weer voor de zekerheid bloed laen prikken en heb woensdagavond stiekem nog een zw testje gedaan zon digitale van clear blue en de gaf aan NIET zwanger, de uitslag van het bloed was waarde HCG 3,1 dat wilde volgens de secretaresse zeggen dat je NIET zwanger bent maar dat je nog wel HCG in je bloed hebt want het moet onder de 2 zijn en dan is het goed, vandaag ben ik toch weer eigenwijs geweest want ben bij een cyclus van 28 dagen nu 5 dagen over tijd, dus toch nog vanmiddag een test gedaan van predictor...... en ja hoor een dikke 2e streep dus zwanger... maar wat moet ik nou nog geloven?? ik voel me niet zo zwnager dan de vorige 2 keer, maar wel super goed, en heel de week wat menstruatie klachten gehad 'dacht ik' HELP ik weet het niet meer en kan pas maandag naar het zh bellen....

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hai hai,

Om antwoord te geven op je vraag. Ergens tussen die dag dat je hcg 15 was en daarna 3.1 is je hcg gedaald tot onder de 6. Vanaf het moment dat deze onder de 6 is, kan je weer een eisprong hebben. Het kan dus wel zo zijn dat, voordat je de laatste keer ging prikken, je een eisprong hebben gehad. Meeste zw testen testen positief als hcg boven 25 is, dus dat zou wel vreemd zijn dat je niet zwanger zou zijn en toch een positieve test hebt. Ik zou er nog een test tegenaan gooien of die van predictor die ook een termijn aangeeft.

Mijn hcg was afgelopen week 1.9. Dacht dat assistente 1.46 zei, maar het was op 4/6/2009 1.9. Dus dat was goed en nu houd ik dus in de gaten of ik een eisprong krijgt.

Ben benieuwd. |Laat even weten of je zw bent.

liefs,
    mamaT

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    fijn dat je hcg zo goed gedaald is ,kun je eindelijk weer een beetje vooruit kijken !!!!

Share This Page