Hallo, Mijn zoontje van bijna 3 maanden niest erg vaak op een dag. Nou had ik van mijn kraamhulp begrepen dat dit normaal is bij babytjes omdat ze nog geen neushaartjes hebben. Maar tot welke leeftijd is dit eigenlijk? Wanneer kan/moet je gaan denken aan bijv. allergien? Mijn zoontje heeft sinds deze week nl ook kleine bultjes in zijn gezichtje...
Hoi hoi, De precieze tijd die daarvoor staat weet ik eerlijk gezegd niet. Dat zou je aan een huisarts moeten vragen. Een allergie is altijd mogelijk. Als het alleen het gezichtje is, is dat wel goed denkbaar natuurlijk. Huisdieren of een bepaalde plant die binnen staat. Kan allemaal, er is geen pasklaar antwoord op. Als het over de rest van het lijfje is, dan zou je kunnen denken aan wasmiddel of wsverzachter. Succes Adrienne
Bedankt voor je antwoord. Het is inderdaad alleen het gezichtje, maar neem eigenlijk aan dat als ie ergens allergisch voor is het inderdaad het gehele lijfje moet hebben?! Maar goed, het ziet er niet zo ernstig uit dus we wachten maar gewoon even af, en bij het volgende buro bezoek kan ik het altijd nog even vragen...