vraag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nonam, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonam

nonam Lid

30 aug 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf me zorgen maken!!!! Ik heb nu een week bloedverlies. Vooral oud bloed. Met twee dagen tussendoor waarbij het bijna weg was. Nu weer volop terug. Baal er echt van:(
    Gister bij de verloskundige (ben vandaag 7 weken) geweest en die zei dat er geen oorzaak te vinden was. Op zich goed teken denk ik? Hartje klopte en geen geknapte bloedvaten of cyste. Zit me toch niet lekker. Elke keer een teleurstelling als het er weer is. Help?? Hoe kan ik mij in godsnaam een beetje ontspannen??
    Kan het komen doordat ik te druk ben? Vandaag was het bijna weg vanaf het moment dat ik thuis ben gekomen en lekker in bed ben gaan liggen.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Als er met de echo niets was te zien is het waarschijnlijk afkomstig van je baarmoeder mond, die is nu een heel kwetsbaar doordat het zo goed doorbloed word en word erosief. Dit kan geen kwaad! het is alleen wat eerder geprikkeld dus als je gemeenschap hebt of ontlastign dan kan het weer geprikkeld worden en opnieuw bloedverlies geven. Helaas is het onduidelijk wanneer dit zal stoppen bij sommige vrouwen blijft het 9 mnd lang. Het hoort gewoon bij jou!

IMke

Deel Deze Pagina