Daarnet het resultaat gekregen: Ik heb nu een waarden van 560. 48h geleden was die 320,.... Volgens mij loopt dit helemaal mis!
Het was bij de huisdokter en die kon mij daarbij geen raadt geven! Ik heb mailtje gestuurd naar de gyn en wacht op antwoord!
Is toch bijna verdubbeld... Lijkt mij vooralsnog ook prima hoor. Mijn waarde was echt behoorlijk hoog hoor. Sterkte!
Mooie waarde hoor! Niet twijfelen! Die verdubbeling in zovel uur is een indicatie en daarmee ook voor iedereen anders!
Meestal is de herhaalde bloedtest na 72 uur, dan moet de waarde zijn verdubbeld. Na 48 uur is dit ook een prima waarde! Hele snellerds verdubbelen na 48 uur, maar binnen 72 uur is dus ook goed hoor!
Die referentiewaarden zijn dat het aantal weken vanaf bevruchting of vanaf je laatste ongi? Mijn laatste ongi was 7/3 en IUI gehad op 22/3, ook die dag mijn ei gehad!
Nee hoor, waarde is prima. Kijk maar in het rijtje op pagina twee (geloof ik). Met 35 dagen (5 weken) moet hij zitten tussen de 18 en 7000 zoveel. Naar de waarden van myhiro (of zoiets) moet je niet kijken. Dit klopt echt niet. Ik denk dat dit de referemtiewaarden vanaf de bevruchting zijn...t. Prima waarde dus!
Ik snap je ongerustheid, maar echt (!!!) Voor zover een hcg waarde iets zegt, heb je er echt geen reden toe! Ook als je kijkt naar je eigen ref. Waarden die op je lab. Papieren staan. Het blijft spannend tot je eerste echo. Daarna is het weer stressen tot de tweede echo... Enz. Been there... Een miskraam en alle behandelingen hakken erin. Maar probeer een beetje te vertrouwen. Knuffel voor jou!
Als ik het met mijn dochtertje vergelijk..... Bij haar had ik met 4 weken 53 en nu bij ons derde wondertje......op 4 weken 409....... Groot verschil he...... Van mijn zoontje weet ik niet meer hoeveel dat juist was. Ik heb met mijn meisje een goede zwangerschap gehad. Enige verschil met mijn dochtertje en dit kindje.....de misselijkheid was veel erger! Nu ik 11 weken en 1 dag ben ik gelukkig minder misselijk......
Bedankt om me wat gerust te stellen! Ik ga proberen te genieten van mijn zwangerschap! Het wordt echt aftellen tot de 24ste, dan krijgen we onze eerste echo. Normaal zou ik volgende week nog eens bloed laten prikken, maar ik zal het hierbij laten! Het maakt je gewoon maar ongerust en het kan een miskraam niet voorkomen. Alleen denk ik vaak: Hoe overleef ik het als het weer zou misgaan?