Hoi meiden, Ik heb sinds een aantal weken last van het carpaal tunnelsyndroom aan beide handen. Zijn er meiden die dit ook gehad hebben en was het na de zwangerschap meteen over? Thanks alvast!
Hallo! Ik had het aan 1 hand en idd de volgende dag na de bevalling was het al verdwenen! Nu is het vervelend ik weet het maar het gaat weg hoor! tip van mij wat goed hielp brandnetel thee werkt vocht afdrijvend. succes!
Ohh wat goed om te horen en een fijne tip! Ik baal wel hoor want ik kan al niet zoveel vanwege bekkeninstabiliteit en was nu aan het kleuren geslagen. Sinds deze week heb ik verlof en me verheugd om te kleuren en kerstballen te gaan loomen maar dat wordt m niet meer
Hier ook meteen na de bevalling weg! Merkte het 's morgens toen ik het dekbed omhoog trok...ineens geen pijn meer. Ook BI gehad en ben gaan haken,was daarna dus geen doen meer.... Maar gaat echt over! Hoop dat dit ook in jou geval zo gaat zijn!
Had het bij mijn vorige zwangerschap aan beide handen en nu weer sinds een week. Bij mijn vorige zwangerschap was het na de bevalling heel snel weg! Ik hield veel vocht vast en kreeg de derde nacht ineens een soort convulsie, waarna ik de volgende ochtend merkte dat ik weer enkels had en mijn vingers geen pijn meer deden. En ik kon mijn trouwring weer om
Ik heb het ook, aan beide handen. Ik slaap max 2 uur na elkaar. Dan moet ik heel het huis doorwandelen tot het terug iets draaglijker wordt. Heb dan pijn in de hele arm! Overdag een dood gevoel in mijn vingers. Totaal geen kracht meer en laat alles uit mijn handen vallen.. Zie het totaal niet zitten om zo nog 7 weken rond te lopen. Slaap met een brace aan beide polsen en heb al allerlei middeltjes tegen het vocht geprobeerd.. De dokter raadde me als laatste hulpmiddel cortisone injecties aan. Dat zag ik eerst niet zitten maar begin meer en meer te twijfelen.
Ik had het bij de vorige zwangerschap ook aan beide handen. Helaas duurde het nog wel enkele weken na de bevalling voor het weg was. Vooral de nachtvoeding was een drama om te moeten doen.
Hier ook gehad en na de bevalling nooit meer last van gehad.. Tot nu toe! Soms weer heel lichtjes.. Ga er maar vanuit dat je er vanaf bent na je bevalling! 😉
Hoi. Ik heb t ook gehad. Zeker 3 maanden en ben heel wat vroeger met verlof gegaan dan gepland want kon niet meer typen. Ongeveer 2 weken na de bevalling kon ik alles weer zonder problemen doen maar dat het echt over was: 1,5 maand ongeveer.
Ik heb er ook veel last van gehad. Slecht slapen met 2 braces en wakker van de pijn. Na de bevalling werd het een stuk minder, maar het heeft wel een paar weken geduurd voordat ik echt nergens meer last van had. Injecties niet doen hoor! Dat is echt onwijze troep. En mag volgens mij ook niet tijdens een zwangerschap. Sterkte meiden die er nu last van hebben!
Bedankt allemaal voor jullie ervaringen. Ik heb vannacht voor het eerst met een brace geslapen en heb nu echt minder pijn. Ik haal er straks voor m'n andere hand ook 1. En de brandnetelthee ga ik ook proberen. Top!