Harde buik/kramperig gevoel vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Herkent iemand dit in combinatie met een harde buik? Ik herinner me nit of ik dit vorige zwangerschappen had...maar als ik een harde buik krijg (die heb ik niet veel meer dan vorige zwangerschappen met dit termijn, en kinderen geboren rond uitgerekende datum) voel ik ook een beetje kramp in m'n vagina en onderbuik, niet echt pijnlijk maar wat trekkerig/kramperig gevoel

2. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter meerdere keren per dag het gevoel alsof er met een mes binnen in mijn vagina werd gestoken. Deze zwangerschap (nu 30+2) niet gevoelt. Elke zwangerschap kan anders zijn...

3. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ja, ik herken het. Het doet dan ook een beetje zeer. Ik moet as woensdag weer naar de vk, zal dan even vragen wat het kan zijn..

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik herken het wel, bij mij zijn het indalingssteken/weeen.

5. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    bij mij is het indalen van de kleine. eerste keer stak het zo dat ik er wakker van schrok.

6. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik heb het al weken. Erg vervelend gevoel. Maar bij mij dus geen indaling. Ook doet het gelukkig niets op mijn baarmoedermond. Ze wijten het bij mij op een gevoelige baarmoeder +mond

7. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Het klinkt als indalen.

8. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    hier voelde het indalen ook zo!

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

nou ik ben benieuwd...ik voel de trapjes wel wat lager in mn buik/zij, tenzij hij opeens in stuit is gaan liggen :( (ligt/lag dwars)

10. Wisteria

Wisteria Lid

15 apr 2015
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit gedurende de gehele zwangerschap met regelmaat. Het voelt bij mij een beetje zoals het voelt als partner 'te diep' gaat tijdens het 'klussen' (sorry weet het niet anders te omschrijven) en kan varieren van een beetje vervelend tot vrij pijnlijk. Ik heb het vooral tijdens groeispurts van de baby. Ik denk dat dan de boel rekt en trekt en dat gevoel geeft bij de baarmoedermond. Dit kan bij mij gepaard gaan met harde buiken en bandenpijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik denk dat het inderdaad indalen was, want kindje is nu ingedaald en 2 weken terug nog niet. Nou moht iemand googlen naar kramp vagina, dan kunnen ze nu de conclusie lezen:)

Ik heb namelijk nu ook geen kramp meer al een aantal dagen

Deel Deze Pagina