Herkent iemand dit in combinatie met een harde buik? Ik herinner me nit of ik dit vorige zwangerschappen had...maar als ik een harde buik krijg (die heb ik niet veel meer dan vorige zwangerschappen met dit termijn, en kinderen geboren rond uitgerekende datum) voel ik ook een beetje kramp in m'n vagina en onderbuik, niet echt pijnlijk maar wat trekkerig/kramperig gevoel
Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter meerdere keren per dag het gevoel alsof er met een mes binnen in mijn vagina werd gestoken. Deze zwangerschap (nu 30+2) niet gevoelt. Elke zwangerschap kan anders zijn...
Ja, ik herken het. Het doet dan ook een beetje zeer. Ik moet as woensdag weer naar de vk, zal dan even vragen wat het kan zijn..
Ik heb het al weken. Erg vervelend gevoel. Maar bij mij dus geen indaling. Ook doet het gelukkig niets op mijn baarmoedermond. Ze wijten het bij mij op een gevoelige baarmoeder +mond
nou ik ben benieuwd...ik voel de trapjes wel wat lager in mn buik/zij, tenzij hij opeens in stuit is gaan liggen (ligt/lag dwars)
Ik heb dit gedurende de gehele zwangerschap met regelmaat. Het voelt bij mij een beetje zoals het voelt als partner 'te diep' gaat tijdens het 'klussen' (sorry weet het niet anders te omschrijven) en kan varieren van een beetje vervelend tot vrij pijnlijk. Ik heb het vooral tijdens groeispurts van de baby. Ik denk dat dan de boel rekt en trekt en dat gevoel geeft bij de baarmoedermond. Dit kan bij mij gepaard gaan met harde buiken en bandenpijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Ik denk dat het inderdaad indalen was, want kindje is nu ingedaald en 2 weken terug nog niet. Nou moht iemand googlen naar kramp vagina, dan kunnen ze nu de conclusie lezen Ik heb namelijk nu ook geen kramp meer al een aantal dagen