Hallo, Ik heb begin december een curettage gehad na een missed abortion daarna ben ik in jan na 33 dagen na curettage 1 dag ongesteld geweest of wat het dan ook was. Normaal gesproken zat ik altyd op 28 dagen maar nu zit ik na 32 dagen nog te wachten op ongesteldheid, zucht!!!!!! Testen zijn negatief, Pffff frustrerend allemaal hoor!!!!! Ik wil gewoon weer normaal ritme in mn lijf!!!! Liefst zwanger natuurlijk!!!! En heel veel, in mijn omgeving zijn er steeds meer zwanger!!!! Confronterend maar leuk voor hen Wie heeft zoiets ook meegemaakt dat het ook zo lang duurde voordat de ongesteldheid weer kwam. Las ook ergens dat je cyclus na miskraam/ missed abortion langer kan zijn. Moeilijk dit allemaal!!! We willen zo graag een 2e, het komt wel hoop ik!!!! Geduld hebben denk ik!!!! Maar moeilijk vind ik het wel!!!!! Xxx my
allereerst Sterkte Ik heb een curettage in november gehad... mijn eerste en 2de cyclus gewoon 28 dagen Ik heb het dus niet meegemaakt, maar volgens mij is het vrij normaal dat je cyclus na een miskraam van slag is Hopelijk heb je snel weer een ''normale'' cyclus
Allereerst, wat erg van je miskraam! Ik ken je gevoel van snel zwanger willen worden.. Ik zelf heb een missed abortion gehad, had continu bruinverlies tot bijna aan mn volgende menstruatie. Vanaf het moment dat ik het vruchtje verloor tot aan mn volgende menstruatie zat 35 dagen. Daarna werd eigenlijk al vrij snel erg regelmatig. Maar het kan dus ook zijn dat het de komende tijd wat onregelmatiger is dan wat je van jezelf gewend bent. Dus dat eenmalig bloedverlies wat je gehad hebt kan je dus zomaar krijgen.. je lichaam is aan het herstellen van je zwangerschap. Ook kan je nog een tijd spotting krijgen.. maar dat hoeft zeker niet zo te zijn! Het enige wat je kan doen is rustig afwachten.. hoe rot dat ook is!! Sterkte! xx
Dank je doet me goed om te lezen dat andere het soortgelijks mee maken. Hoe niet,leuk het voor iedereen is!!!!! Maar wat is een spotting? Heb ik zelf nog niet eerder over gehoord of gelezen. Xxx
Mijn normale cyclus is altijd tussen de 30-32 dagen. Na de miskramen zijn mijn cyclussen altijd even van slag geweest variërend tussen de 42 en 55 dagen. Meestal 2 cyclussen erna was het weer normaal.
Ik had voor de ma een cyclus van 25/26 dagen/ Ik weet het heel kort. Nu een week na mn curretage en alleen nog wat bruinverlies. Hoop dat dat snel voorbij is en dat ik dan ook weer op afzienbare termijn terug zit op mn gewone cyclus. We wachten het maar af, meer kun je niet doen toch.
Idd je kunt alleen maar afwachten. Ik kan een afspraak maken by de gyn als ik nog niet,ongesteld word komende week. Denk eerder als ik begin volgende maand nog niet ongesteld ben, dat ik dan wel aan de bel trek. Voor nu, we zien het wel!!!!!! En ik probeer de rust weer te vinden, maar dat lukt nu wel weer aardig.
fijn dat je je rust weer kunt vinden. Ik heb 5 mrt een afspraak bij de gyn staan. ben ik dan nog niet ongi, ga ik er wel naar vragen. tot die tijd op het wachtbankje.
Jammer hè? Dat je terug bij af bent en niet weet waar je aan toe bent. Mij is verteld door mijn huisarts dat ik na mijn missed abortion (is later een natuurlijke miskraam geworden) tot twee maanden op mijn menstruatie kon wachten. Dat zou niet gek zijn zei ze. Uiteindelijk heb ik een cyclus van 53 dagen gehad. Mijn normale cyclus is 33/34 dagen. Mijn lijf heeft dus 3 weken langer nodig gehad om weer op te starten. Hopelijk is deze cyclus weer normale lengte Maar goed: het kan dus ff duren, hoop dat het snel op gang komt voor je. Bij twijfel kun je altijd je gyn bellen toch?
Bij mij heeft het wel even geduurd voor mijn cyclus weer regelmatig is. Voor de miskraam was ik altijd na 28 dagen ongesteld. Na de miskraam duurde het de eerste keer 35 dagen. Daarna is het langzaam aan weer terug gegaan naar de 27 dagen. Ik ben pas sinds december weer regelmatig ongesteld. Mijn curretage was in juli dus dat heeft best even geduurd.
Eindelyk ik ben ongesteld!!!! 35 dagen. Pffff vind het lang duren hoor. Maar nu bly, nu kan ik weer verder.