Hcg waarde voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HaNa540, 12 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oké geen idee mijn huisarts is heel makkelijk. En Mn gyn ook trouwens.
    Dus ik heb geen idee of dat overal gelijk is☺️

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nee klopt dat had ik bij Mn middelste zoontje ook die wilde eruit mer 23 weken.....
    maar ik was wel rustiger na de 20 weken echo.
    En zolang ik dan geen bloedverlies of weeën had kon ik het aardig naast me neerleggen.
    Mn moeder heeft twee kindjes verloren eentje met 20 weken en een met 26 weken. Ze zei altijd tegen mij: het is pas goed als het veilig op je buik ligt!En zo heb ik dat ook echt ervaren was bij de jongste steeds aan het wachten op weeën en bloed verlies ging echt per week leven en de hele zwangerschap nooit geen last gehad behalve dan dat ik op was van de zenuwen

3. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Maar dat is jouw perspectief, dat het benoemen als vroege miskraam en het vroeg testen het erger maakt. En ik begrijp dat perspectief heel goed, versta me niet verkeerd.

Ik wil gewoon maar duidelijk maken dat dit perspectief niet voor iedereen hetzelfde is, en dat dan gaan discussiëren over terminologie geen enkele toegevoegde waarde heeft. Misschien wil de TS gewoon heel goed weten hoe haar lichaam in elkaar zit, en wat er allemaal gebeurt.

Als zij dit wil, en zeker nadat ze al aangegeven heeft dat ze gewoon een antwoord wil op de vragen die ze stelt en geen oordeel op de situatie die ze errond stelt, dan snap ik ergens ook wel de defensieve reactie.

Natuurlijk is het langs beide kanten beter om gewoon rustig te blijven reageren.

HaNa540 en Madelie vinden dit leuk.
  4. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik zou uitgaan van de eerste dag rood bloed als het doorzet.
    Ik heb ervoor gekozen om na mijn MA onmiddellijk met ovu testen te beginnen nadat mijn Hcg testen zo goed als negatief waren, omdat ik niet wist of mijn cyclus net zoals anders ging zijn.
    Heb dus heel lang getest, want mijn eisprong was uiteindelijk pas op dag 25 :p
    Maar ovu testen zijn nu ook weer niet zo duur.

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oké ga ik ook gewoon starten als Mn ongie over is

6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik zou op cd8 starten met testen dan heb je hem als hij vroeg is zeker niet gemist. Weet niet wat voor spiraal je hebt gehad maar met de mirena kan het wel enorm wisselen door het ont hormonen.

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb 10 weken de kyleena spiraal gehad.
    Deze heeft nog de helft minder hormonen als de mirena. ( is mij verteld door Mn gyn)

8. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik wilde even weten wat een partiele mola zwangerschap was en kwam via google op een topic van jouw uit 2011. Heb je 2 partiele mola zwangerschappen gehad? Wat heftig lijkt me dat! Is daar een oorzaak voor te vinden of ‘gewoon’ pech?

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja 2 x achter elkaar.
    Ik was er toen heel erg kapot van. De voorgaande was met 8 weken.
    Ze hebben het onderzocht en ze zeggen dat het pure pech was.
    Daarna 2 gezonde jongetjes op de wereld gezeg. Of het echt pech was ik weet het niet. Maar dat zal ik nooit weten

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik kwam trouwens ook helemaal niet overeen met de kenmerken,
    Vrouwen uit zuid oost Azië hebben een verhoogde kans en boven een bepaalde leeftijd enz.... in geen van alle gevallen voldeed ik aan die vereiste zeg maar

11. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Deze tekst verdiend een goud randje!

HaNa540 vindt dit leuk.
  12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik snap er echt niks meer van. Bloeden is gestopt en heb nu lichte streepjes op Mn testen....

Deel Deze Pagina