Hoi dames! Graag wil ik het volgende aan jullie voorleggen. Momenteel ben ik ruim 28 weken zwanger. Het loopt niet helemaal lekker, kamp met een hoge bloeddruk en BI. Voor die bloeddruk slik ik veel pillen om het een beetje binnen de perken te houden. Nu blijft 'ie stabiel met een onderdruk van 90/95 (met al die pillen dus) Een aantal weken geleden opgenomen geweest ook vanwege die bloeddruk. Toen dreigde ze ons kindje te gaan halen, maar gelukkig herstelde het weer. Voor die BI loop ik bij de bekken therapeut. Al met al had ik het me toch iets anders voorgesteld, maar goed... Het is niet anders. Nu dus mijn vraag. Heb geregeld last van heel harde/gespannen buiken. Soort krampen. Komt en gaat. Nog niet echt dat ik denk, van ik hou het niet meer, maar prettig is anders. Daarbij ook sinds kort ineens veel witte afscheiding (sorry). Urine is helder. Lijk daarnaast wel een wandelende Vochtophoping, nu al 20 kg aangekomen mijn hoofd staat op ontploffen! Voel het kindje gelukkig goed bewegen. Sorry voor mijn geklaag, maar wat denken jullie?
Misschien even bellen me je gyn om te overleggen? Vaak vinden ze het fijn om zulke dingen te horen. Succes!
Dat vocht zou ik zeker ff overleggen met je gyn. Hoort ook wel bij je hoge bloeddruk, maar kan me voorstellen dat je er behoorlijk last van hebt. Weet niet of je plastabletten mag slikken tijdens de zwangerschap, maar daar kan de gyn je vast meer over zeggen. Komen je harde buiken niet regelmatig? Ben je nog erg druk? Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat je lijf al hard moet werken ivm je hoge bloeddruk, ondanks alle medicatie. Zou geloof ik daarover ook je gyn vragen. Tis nog veel te vroeg dat de boel gaat doorzetten!