Hi meiden, ik ben nog maar 6 weken zwanger maar ik ben zo benieuwd wanneer het zichtbaar wordt. Ik ben op vakantie wanneer ik 14,15 en 16 weken zwanger ben, zal ik dan al echt een zwangerschapsbuik hebben?? Kan ik dan nog een normale bikini aan?? Zal bij iedereen ook wel anders zijn maar ben erg benieuwd hoe het bij jullie is/ was, voor mij is alles zo nieuw. Groetjes Juul
als het je eerste is, is de kans heel groot dat je gewoon je badkleding nog aan kan hoor... Bij m'n eerste ging je het een beetje zien tegen de 20 weken...
Bij mij zag je het al vrij snel (rond de 12 weken) is ook mijn eerste Maar ik heb ook nog een gewone bikini hoor, pas ik nog prima!
Dat is echt per vrouw verschillend volgens mij Kijk anders eens in het buiken topic, sommige dames hebben al snel een buik terwijl anderen langer moeten wachten. Voor ons is het de eerste, met een week of 16 kreeg ik een mini buik, (voor andere echt nog niet duidelijk) met 20 weken werd het pas echt een zwanger bolletje. Inmiddels groeit hij goed en krijg ik een ''echte'' buik
Bij mij was het de eerste keer goed zichtbar met een week of tien, en nu is het al eerder te zien. Is allemaal al opgerekt en uitgelubberd, he? Maar het verschilt enorm van vrouw tot vrouw; ik ken verhalen van vrouwen bij wie je het op het eind nog amper zag.
Bij mijn eerste zag je het pas rond de 16 weken een beetje, de 2e keer begon je het bij 10 weken al te zien.
Bij mij begon je het langzaam aan rond de 18 weken te zien. Met 19 weken zijn we ook nog op vakantie geweest en heb ik mijn eigen bikini nog aan kunnen doen. Alleen zat het boven stuk wat meer gevuld als normaal...hihi. In een verder stadium heb ik toen wel een speciale zwangerschaps bikini gekocht. mar toen was ik al meer als 28 weken zwanger. Zwemmen is trouwens erg lekker tijdens je zwangerschap!!
Bij mij zag je het al met 8 weken...ook de eerste, nu ben ik 13 wk 2 dg en heb al echt een flink buikie hoor! Mijn bikinibroekje pas ik nog wel alleen zijn mijn borsten ruim 2 maten groter geworden dus dat pas ik niet meer! Ik hoop voor je dat het snel zichtbaar wordt, ik geniet er nu al zo van!!
Met 18 weken kreeg ik voor het eerst van een vreemden te horen 'jij bent zwanger zie ik'. Eindelijk dacht ik toen! Voor mezelf was het al zo duidelijk zichtbaar maar vanaf toen was het ook voor andere duidelijk te zien gelukkig.
ik ben nu 20 weken en heb al een flinke buik.. zegt ook iedereen haha.. Ben ook zwanger van de eerste.. met de 12 weken is de buik goed gaan groeien..
bij mijn eerste zag je met 20 weken nog niets, bij de tweede begint het nu een beetje te komen (zie album) Heb gewoon nog mijn bikini aan, bij de eerste ook de hele zwangerschap gedragen
Bij mij begon mijn buik vanaf een week of 9 zichtbaar te worden (eerste kindje). Ik vond het erg vroeg (maar was er natuurlijk erg blij mee ), vooral ook omdat ik normaal gesproken zo slank ben. Ik was ook in de eerste 4 weken na de test al 5 kg aangekomen, dus ik paste al gauw mijn eigen kleren niet meer. Laat staan mijn eigen bikini's, ik draag normaal gesproken Braziliaanse bikini's met weinig stof om het lijf, dus dat ging al heel snel niet meer, hihi
hoi ik ben nu in verwachting van me eerste kindje en ik kreeg al heel snel een buikje... met 6 a 7 weken is me buik al gaan groeien en met 9 weken moes ik al zwangerschapskleding kopen... dus wil niet zeggen dat jij dat ook moet bij iedereen is het veschillend.... heb er ook een foto bij gedaan (als het geluk is) hier was me buik al 16 weken
Denk dat je gewoon je eigen bikini aankan hoor. Bij mijn eerste zag je het pas rond 18 weken (leek meer dat ik teveel had gegeten dan dat ik zwanger was)
bij mijn dochter kon de buitenwereld het zien met 18 wkn nu bij mijn 2de zwangerschap was het al zichbaar met 7 wkn (kijk maar in mijn album) Nu 12 wkn en heb al net zo'n dikke buik als met de zwangerschap van mijn dochter toen ik 25 wkn was!! Valt trouwens niet op van de foto uit mijn album! Dus is echt bij iedereen verschillend. En idd als dit je eerste kindje is heb je een grote kans dat je je eigen bikini nog aan kan!
Zie hier mijn buik met 15 weken en 3 dagen! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik groei heel snel! Had al heel snel een buikje maar dit was in het begin voornamelijk mijn darmen maar nu heb ik echt al een zwangerschapsbuikje hoor! Dus misschien kan je straks op vakantie ook lekker showen maar ja het verschilt echt enorm hoor! Sommige zie je met ruim 20 weken ofzo nog niets...
Bij mij begint het nu pas een beetje zichtbaar te worden (23 weken)... Zo zie je maar weer dat het zoveel scheeld per persoon.
Gefeliciteerd!!! Ik ben zwanger van de eerste, slank gebouwd. Met 8 weken had ik al een buikje (vornamelijk voor mijn man en mij zichtbaar). Ook broeken zaten niet zo lekker meer. Met 12 weken dan toch echt zwangerschapsbroeken gekocht (heeeeerlijk!). Nu ben ik 15 weken en langzaam beginnen de reacties te komen van mensen die verder van me afstaan..! Een dikke buik is het niet (voor mij wel), maar begint echt wel zichtbaar te worden. Het licht vooral aan je borstgroei of je bikini nog zal passen. Heb je een badpak dan is het anders, al zal die met 15 weken vast ook nog wel aan kunnen. Veel geluk!