vroege test op nod negatief

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door anne19791980, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    hallo,

ik ben in september gestopt met de pil en daarna meteen regelmatige cyclussen gehad. menstruatie begint meestal met 2 dagen bruinverlies en zet dan 3 a4 dagen door met roodverlies.
    deze maand had ik vanaf dag 23 - 26 wat roze verlies , echt minimaal en wat krampen onderin, heb gisteren op dag 31 zo een test gedaan die je 4 dagen voor je nod kan doen maar die was negatief. ik heb nu alleen witverlies en nog steeds krampjes en steekjes in mn onderbuik.
    kan het zijn dat ik later in de week nog positief test of had die vroeg test dat sowiezo moeten oppikken, en was dat roze verlies dan de menstruatie?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi anne,

Ondanks dat je direct na het stoppen van de pil een regelmatige cyclus had kan het toch zijn dat het deze keer anders en langer is.
    Maar ook kan eht zijn dat je toch wat te vroeg hebt getest en zelfs deze test het nog niet oppikte, wacht inderdaad nog een weekje en test dan nog eens als je menstruatie niet heeft doorgezet.

Imke

Deel Deze Pagina