Waar en wanneer kregen jullie de uitslag van de combinatietest? Wij gaan komende week voor de nekplooimeting in een VK-centrum; het bloed is een dag of 10 geleden al opgestuurd. Mijn normale controles zijn bij de gyn, maar deze echo doen ze altijd in dat centrum. Ik ben vergeten te vragen wanneer en waar we de uitslag krijgen. Hoe ging dat bij jullie?
Als het bloed al 10 dagen voor de nekplooimeting is opgestuurd hebben ze die resultaten waarschijnlijk al binnen. Na de meting kunnen ze dus alles in de computer zetten en hoor je meteen de uitslag. .. tenminste, zo ging het bij mij.
Hier moest mijn bloed en echo op dezelfde dag gedaan worden zeiden ze, anders werkte het niet. Of lees ik het verkeerd?
Bij mij is mn bloed ook al enkele weken gelden afgenomen en pas na de nekplooi schijnen ze te kunnen meten en die is pas 23.11 bij ons...ben benieuwd dan ook! Succes iig!
Voor bloed is er een bepaalde 'beste' termijn en voor de echo ook. Dus het hoeft niet perse op één dag, als beide dingen maar in hun optimale termijn vallen. umiel: ik hoop dat je gelijk hebt! Nog andere ervaringen over wanneer je de uitslag hebt gekregen?
ik heb donderdag bloed geprikt en had de uitslag woensdag (gister dus) dus je kan proberen te bellen er voor
Priscilla dat is de uitslag van je bloed alleen toch? Want ik heb het over de combinatietest, dus samen met de nekplooimeting. Iemand ervaring met wanneer je die combinatietest-uitslag krijgt?
Ik heb mijn combinatietest in het ziekenhuis laten doen en daar willen ze dat je met 10 weken je bloed laat prikken en met 12 weken de echo hebt. Na de echo zetten ze je gegevens en alle uitslagen (bloed + nekplooi) en in een speciaal computerprogramma en daar rolt dan de uitslag uit.
Huh sorry Pricilla maar dat kan niet hoor. Als ik het goed begrijp heb je 17 november de nekplooimeting (echo), en dan kun je nu nietnu al de uitslag hebben van de combi test!! Het heet combinatie test dus alles bijeen , bloed , leeftijd moeder en echo.
Ze zeggen normaal binnen 10 werkdagen per post bij ons en als het niet goed is dan belt de gyn zelf. xxx Joyce
Hm. Best wel verschillend dus! Ik hoop dat we het dinsdag meteen te horen krijgen na de nekplooimeting. Maar we zullen het zien.
Hester ik weet niet of dat kan. Want er moet dqan nog een kansberekenig gemaakt worden. Kan zijn dat er natuurlijk gewoon simpel een lijst voor is. Succes
Even update: we hebben net de nekplooimeting gehad en ze heeft meteen bloedwaarden en nekplooidikte in de computer gezet en we kregen meteen daarna de uitslag mee! (was overigens kans 1 op 11538 dus we zijn superblij daarmee)