continu buikpijn 20 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Myrthe, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik heb sinds vrijdagavond continu buikpijn onderin...
    Ik gooi het maar op bandenpijn, maar maak me wel een klein beetje ongerust omdat het aan blijft houden, en ook bij rust op de bank is het goed te voelen. Laat staan als ik loop.
    Maandag krijg ik mijn 20 weken echo bij een ander vk ik probeer denk ik maar tot dan te wachten....? Hopelijk komen jullie met verhalen dat jullie het kennen en het er gewoon bij hoort.

2. Tese

Tese Niet meer actief

Wees gerust is heel normaal! Rond dit termijn krijgt je baarmoeder de grootste groeispurt. Dan groeit je kindje ook 2 cm per week. Dit duurt een aantal weken en dan zal je met vlagen er veel pijn aan hebben. Had ik ook in beide zwangerschappen.

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb hier ook ontzettend last van! Het zijn ook geen steken ofzo, maar gewoon een aanhoudende pijn. Zeker als je weer even opstaat. Ik had hierover een vraag gesteld op dit forum bij de verloskundige. Die gaf aan dat het inderdaad bandenpijn is.

Groetjes,
    Foofer

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook nu al last van. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanaf het begin al pijntjes heb hoor, maar mijn lichaam heeft nog nooit zoveel gerekt als nu!

Gisteren was ik op een feestje en ik ben op de bank gaan liggen omdat mijn buik gespannen was en ik voelde het gewoon trekken..

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ja herkenbaar dus, ik was bang dat het misschien blaasontsteking kon zijn.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Kan nooit kwaad om dat voor de veiligheid even te laten controleren

Deel Deze Pagina