Hi Meiden, Miss kunnen jullie me helpen. (mijn banner klopt niet) ik had vorige week zondag een posi ovutest en hebben toen geklust. Nu had ik gister onwijs veel steken in mijn lies van links naar rechts en andersom. vandaag is dat minder geworden en heb ik een soort ongigevoel. ook ben ik zo nu en dan misselijk (begint in de middag) iemand enig idee wat dit kan zijn?
tja wat kan het zijn, natuurlijk zou het mooi zijn als het van een eventuele innesteling is...maar dat kun je nog niet zeker weten nu...spannend meid! als je een week geleden een posi ovu had, dan kun je over een week een zw test proberen! ik duim voor je!
Ik denk dat je het echt zult moeten afwachten hoor, maar ik herinner me de steekjes in mijn lies, links en rechts en het ongi-gevoel na m'n eisprong tot aan mijn NOD heel goed. Ik bleek dus wel zwanger te zijn. Succes!
Hoi ik heb dit ook, geen steken, maar wel een zeurende pijn in mijn buik. Denk steeds dat het tussen mijn oren is, maar lees het bij meerdere mensen. Toch heel raar. Ik moet dinsdag over een week ongesteld worden. Kijk er nu al naar uit, die datum, want dan weet ik hoe en wat