Vroeger chlamydia gehad

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door smeagol, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Hallo dames.

Ik heb een paar dagen geleden gehoord dat ik heel vroeger chlamydia heb gehad. Dit hebben ze gezien door een bloedonderzoek. Om deze reden mag ik eerder naar de gyn. Anders pas in januari want dan zijn we een jaar bezig om zwanger te worden.
    16 oktober heb ik de afspraak.
    Nou is mijn vraag of iemand precies hetzelfde heeft gehad? Dus vroeger chlamydia. ik neem aan dat ze mijn eierstokken gaan bekijken of ze dichtzitten.
    Weet iemand of ze het gelijk kunnen doorspoelen of word dat weer een vervolg. Je leest veel op internet maar niet echt ervaring van oude chlamydia.
    Wie kan mij wat vertellen?

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hmm kan je niet echt helpen denk ik. Ik heb ook wel chlamydia gehad en ze hebben me toen antibiotica gegeven. Sindsdien alles ok.

3. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hoi!! Ik heb ongeveer een jaar geleden ook chlamydia gehad, had heel veel last en was er daardoor (denken ze) snel bij (want je hebt een sluipende die je jarenlang bij je kan dragen en een snelle ofzo). Heb 2 weken lang 2 soorten antibiotica gehad, deze week voor de zekerheid een urinetest gehad (ivm het zwanger proberen te raken) en was niks meer in te zien. Ook is me bloed getest (voor wat anders) maar er waren zowiezo geen ontstekingen in te zien. Toch ben ik nog bang dat er iets is aangetast..mja veel meer doen als afwachten kan ik niet. Heb verder geen id wat er gebeurd tijdens de onderzoeken.

4. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hoi,
    Ik heb ongeveer 1,5 onbehandeld met chlamydia rondgelopen. Toen wij 16 mnd bezig waren zijn we doorverwezen naar de gyn. Omdat mijn cyclus regelmatig is en lief zijn zwemmers al waren gecontroleerd, mocht ik direct voor een Hsg. Daarbij wordt er contrastvloeistof in je baarmoeder gebracht om te kijken of je eileiders toegankelijk zijn. En er worden foto's gemaakt. Bij mij zit links helemaal dicht, rechts ziet er gelukkig goed uit.
    Wij hebben hierdoor 10% minder kans dan 'normale' stellen.

Heel vervelend voor je dat je dit nu zo meemaakt.
    Het gaat helemaal goedkomen hoor! Blijven vertrouwen!

Mocht je meer willen weten dan pb je maar.

Groetjes

5. Nous

Nous Lid

28 sep 2008
    10
    0
    0
    Zwolle
    Hoi,
    Ik heb heel lang geleden ook chlamydia gehad, bleek uit een bloedonderzoek, ben ook meteen doorgestuurd naar de gyn en heb een kijkoperatie gehad om te kijken of m'n eileiders/stokken verkleefd waren. Dit was gelukkig niet zo en ong een jaar na de kijkoperatie was ik zwanger van de eerste en de tweede kruipt inmiddels ook al rond. Er hoeft dus helemaal niets aan de hand te zijn!

6. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Volgens de gyn heb ik ooit ook chlamidia gehad. De waarde van de cat uitslag was wel laag, dus volgens haar niet schadelijk.
    Toch krijg ik het maar niet uit mijn hoofd..
    stel dat het schade heeft aangericht.... Het is trouwens bijna tien jaar geleden. Mijn ex hield er meerdere vriendinnen op na, en heb im die periode wel vaak een schimmel infectie gehad.

Deel Deze Pagina