kan dit kwaad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vondebs, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Ik zit nu al meer dan een uur met wat pijn in men buik. wat menstruatieachtige krampjes en trekt door naar men rug. ben 27 weken zwanger. wil weer niet meteen bellen naar de materniteitafdeling want ben er al 2 keer in 2 weken heen geweest voor harde buiken en hoge bloeddruk.zou dit gewoon de groei van de baarmoeder kunnen zijn?

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Bij twijfel altijd gewoon bellen, beter een telefoontje te veel dan te weinig hoor!!

3. Username

Username Niet meer actief

Joh, als jij je zorgen maakt/het gevoel hebt dat het nodig is moet je gewoon bellen. Zo simpel is dat.
    En als zij aan de telefoon al kunnen inschatten dat het niet nodig is om langs te komen dan zullen ze dat zeggen. En anders heb je niet voor niets gebeld. Succes!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey als jij het niet vertrouwt bellen hoor!
    Klinkt een beetje als weeën en die mag je nu nog niet hebben....misschien is het niks achteraf ... maar gewoon bellen.

5. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon even bellen. Beter een keer te veel dan te weinig!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Waarvoor was je de vorige 2 keren daar,ook voor hetzelfde?
    Harde buiken horen erbij,heb ze zelf ook vanaf 22weken.
    Zolang ze geen pijn doen en niet met regelmaat komen is het niet erg.
    Anders gewoon bellen

7. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    1 keer voor harde buiken en 1 keer gestuurd door de gynecoloog omdat men bloeddruk te hoog was en dan moest ik een uur aan de bloeddrukmeter en monitor.

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Als je je zorgen maakt gewoon bellen, maar die krampen zullen waarschijnlijk gewoon groeikrampen zijn. Ik heb ze geregeld en me nooit zorgen gemaakt.

Deel Deze Pagina