Ik zit nu al meer dan een uur met wat pijn in men buik. wat menstruatieachtige krampjes en trekt door naar men rug. ben 27 weken zwanger. wil weer niet meteen bellen naar de materniteitafdeling want ben er al 2 keer in 2 weken heen geweest voor harde buiken en hoge bloeddruk.zou dit gewoon de groei van de baarmoeder kunnen zijn?
Joh, als jij je zorgen maakt/het gevoel hebt dat het nodig is moet je gewoon bellen. Zo simpel is dat. En als zij aan de telefoon al kunnen inschatten dat het niet nodig is om langs te komen dan zullen ze dat zeggen. En anders heb je niet voor niets gebeld. Succes!
Hey als jij het niet vertrouwt bellen hoor! Klinkt een beetje als weeën en die mag je nu nog niet hebben....misschien is het niks achteraf ... maar gewoon bellen.
Waarvoor was je de vorige 2 keren daar,ook voor hetzelfde? Harde buiken horen erbij,heb ze zelf ook vanaf 22weken. Zolang ze geen pijn doen en niet met regelmaat komen is het niet erg. Anders gewoon bellen
1 keer voor harde buiken en 1 keer gestuurd door de gynecoloog omdat men bloeddruk te hoog was en dan moest ik een uur aan de bloeddrukmeter en monitor.
Als je je zorgen maakt gewoon bellen, maar die krampen zullen waarschijnlijk gewoon groeikrampen zijn. Ik heb ze geregeld en me nooit zorgen gemaakt.