Afgelopen dinsdag opnieuw een echo gehad en volgens de echoscopiste was ik op dat moment 5 weken zwanger. De feiten: -De buikbewoner is 4,5 mm -We hebben een hartje zien kloppen Vruchtzak is gemeten en die was 10,8 mm bij 5,0 mm bij 9,5 mm. Als ik op internet kijk hoort die 4,5 mm bij een zwangerschapsduur van 6 weken? Vrijdag 7 februari heb ik opnieuw een echo.
Bij 5 weken zie je nog geen embryo en zeker geen kloppend hartje. Een kloppend hartje is mogelijk op 5.4 weken. Vruchtje is dan zo'n 2mm. Denk dat je inderdaad zo'n 6 weken zwanger bent. In ieder geval zeker langer dan 5 week. Gefeliciteerd en fijne zwangerschap!
Heb gisteren nog contact met ze gehad en ze vertelde dat ik moest afwachten tot de volgende echo. (Wat ik natuurlijk ergens wel kan begrijpen). We zullen het volgende week zien. Ook spannend voor jullie Bengeltje.
Ja tuurlijk het magische woord wachten *zucht* maar ik kan niet begrijpen dat de meting op 5 uitkomt? Ik heb afgelopen maandag een echo gehad 14 millimeter, kom exact uit op 7.2
Bedankt voor alle reacties! en ik hoop dat iedereen een mooi gezond kindje in de armen mag sluiten. Volgende week vrijdag weten we meer. Ik hoop gewoon dat mijn buikbewoner blijft groeien of opeens een groeispurt heeft gemaakt. Het is mijn laatste zwangerschap. Mijn vriend wil nu eigenlijk al geen kinderen meer, maar ik gun onze dochter nog wel een broertje of zusje. Ik voel me gezegend met mijn gezonde lieve geweldige dochter, maar ik zou het mooi vinden als ik mijn moederliefde aan nog een kindje van mezelf mag geven.