Sinds 3 weken veel helder bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Avsuma, Aug 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Avsuma

Avsuma Niet meer actief

Hallo,

Ik ben 10 juni 2014 bevallen van mijn tweede dochter.
    Eerste week vloeide ik normaal. Heeft ook ongeveer 8 dagen geduurd en toen hield het op. Na een paar weken werd ik gewoon weer ongesteld. Dit duurde 5 dagen. Maar nu heb ik sinds ruim 2 weken weer heel veel bloedverlies. Ik gebruik de hele dag door Libresse voor de nacht, maar moet om de 2/3 uur verwisselen omdat mijn maandverband dan al weer helemaal vol zit. Het is echt helder rood. Ook heb ik elke ochtend bij mijn eerste wc bezoek dat ik puur bloed plas.

Verder heb ik niet echt klachten behalve vermoeidheid en af en toe duizelig, hoofdpijn en sterretjes zien (ik heb een lage bloeddruk).

Is dit normaal?

Alvast bedankt voor je antwoord.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Avsuma,

het is niet wat je normaal verwacht na een eerste menstruatie meer. Omdat je verder geen klachten hebt in je buik gebied denk ik dat je niets anders kan dan het toch af te wachten. De precieze oorzaak weet ik niet. Ik weet wel dat je cyclus tot een half jaar na de bevalling onregelmatig kan zijn, dus wellicht uit dat zich bij jou op deze manier. Zolang je jezelf goed voelt kun je het afwachten, anders toch even advies van de huisarts vragen.

Groetjes Brigitte

Share This Page