Hai meiden! Nou, heb om te beginnen nog nooit denk ik zó'n actieve oudjaarsdag gehad; in mijn hoofd dan ! En wel hierom: Nod is 1 januari Gisteravond zwangerenkids gedaan, ineens een licht tweede streepje te zien! (Binnen een minuut) Vanochtend om 7:00 kv2v5 gedaan, deze werden niet overtuigend gestreept zullen we maar zeggen Dus, weggelegd(balen, aangezien de verhalen over deze testen best goed zijn toch?) Eerdere negatieve testen bleven bij mij echt helemaal wit, ook na uren. Die van kv2v5 waren om 10:00 dus zo(zie foto) Het ongeduld wint het van het geduld nu even, na morgen weet ik waarschijnlijk meer(heb trwns ovutesten gebruikt, vandaar dat ik mijn ei en nod weet ongeveer) De hamvraag(een heel foute maar ga het toch doen, hopelijk kunnen jullie me even helpen relativeren) Die kvtesten, hebben die enige 'waarde'? Alvast bedankt hoor en een gezellige jaarwisseling gewenst!
Na hoe snel heb je de testen weggelegd? Je foto is niet zo scherp, maar ik zie wel echt strepen ( en ik ben overtuigd aanhanger van: 'een slechte/nauwelijks zichtbare streep is géén streep'...)
Ik kan het niet zo goed zien. Is 2e lichte streep roze? Want vindt het wel te donker voor een indroger
Hoi Pietje87, Toen na iets van 3 minuten ofzo. Vreemde is dat ik nu, ook al uren later, een duidelijke streep op 1 test en een lichte op de tweede zag terwijl echt negatieve testen in het verleden echt wit bleven..? Het is trwns mijn eerste ervaring met deze tests hoor, dus weet niet hoe deze opdrogen ...Natuurlijk kan ik hier niets uit concluderen nog, maar ben inderdaad even benieuwd naar jullie reacties Zal zo eens een duidelijker kiekje plaatsen !
Nou meid ik zeg zwanger. Indroog strepen (die ik helaas ook wel eens heb gehad met deze testen) zijn niet zo opvallend en meer grijs. Ik zeg; niet teveel drinken en morgen weer testen . Maak je niet druk om 1/2 champagne want voor de 4 weken is er geen bloedverband maar drink er geen 12 zou ik zeggen Voel je pijnlijke borsten/obstipatie/krampen in je buik,liezen/misselijk/hoofdpijn etc? Dan is kans groot dat het bingo is Succes met wachten
Volgens mij ook echt wel zwanger hoor! Op die bovenste kv zie ik een duidelijke streep. En als die er al binnen een paar minuten stond is het gewoon positief! Heb je ook een foto van je z&k test? Nieuwsgierig
Hoi! Durf het nog niet te hopen, maar wat zou het leuk zijn....! Meissie1001, heb indd hangerige vollige borsten, steken in de onderbuik/lies, eierstokken, emo , verder niets eigenlijk. Ik ga indd wel gewoon proosten (met mate!) Meiden, dankjewel voor de reacties!
De k2v5 duren meest minuut of 10 voordat ze echt goed doorgelopen/droog zijn niet na 3 minuten al wegleggen dus! Ik zou zeggen: gefeliciteerd en dat je testen maar mooi op mogen lopen
Ik wil je geen slechte moed in praten.. Maar ik had de afgelopen 2 rondes ook deze streepjes. En toch echt niet zwanger. Ik had dit eerder nooit dus heb Zwanger&Kids gemaild. Zij zeiden dat je altijd een bepaalde waarde hcg in je lichaam hebt. Als je je test te laat afleest, is hij doordrenkt met urine en kan hij dus uiteindelijk dat hcg oppikken. Daarom is ook die uiterste afleestijd. Wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou niet gewoon raak kan zijn.. Maar wilde dit toch even melden, voordat je helemaal blij bent door alle felicitaties.
Ik vind het er hoopvol uit zien. Zeker omdat je op beide verschillende merken een licht streepje hebt gekregen Succes morgen, ik duim voor je!
Ik zie 3 (licht) positieve testen; ik zeg gefeliciteerd! Dat is nog eens een manier om het nieuwe jaar in te gaan!
Hee Elles, Jazeker, dat is inderdaad mijn gevoel nu; even aanzien en de 2e als er nog niks is een cb doen. (De zwenkids was trouwens afgelezen binnen een minuut of 2 hoor hihi) Zo, nu een mooie avond maken! Jullie ook hoop ik! Grtjs!