hcg waarde

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Floor123, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat een verschrikkelijk naar verhaal! Lijkt me het ergste om mee te moeten maken :(. Kan me heel goed voorstellen dat je nu doodsangsten uitslaat hierdoor. Dit gaat je niet in de koude kleren zitten.

Ps hcg in urine doet er wat langer over om af/toe te nemen. Ik hoop natuurlijk dat de boel stijgt.

2. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    Dankjewel ! Ons klein meisje was normaal voor januari uitgerekend ... een nieuwe zwangerschap had een prachtig kerstcadeau geweest ... ik hoop in ieder geval dat ik niet begin te bloede of dergerlijel ... stel dat dit niet goed is , wanneer begin je ten vroegste te bloeden ? of hangt dat per vrouw af ?

Heel erg bedankt trouwens ! X

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat verschilt echt per vrouw. Bij mezelf heb ik 2x meegemaakt dat ik knal positief testte en dus mega ongesteld werd. Toen na de menstruatie was m'n test negatief. Week later volop klachten en positieve test (was er deel embryo blijven zitten in m'n slijmvlies). Dus opnieuw ongesteld na een week.

Derde keer wachtte m'n lijf tot het hcg weg was en toen begon het te menstrueren.

Ik duim natuurlijk ook dat je biet gaat menstrueren ;). Maar als het niet goed zit, zal het helaas moeten loslaten.

En graag gedaan! Ben me ervan bewust dat m'n berichtjes wat negatief over zouden kunnen komen, maar is totaal niet m'n intentie! Maar wil niet iemand blij maken met....

Wat zei de arts overigens over je hcg waarde?

4. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    Geen probleem ! ik heb het gevoel dat je veel
    vragen kan beantwoorden en veel weet , dus ben blij dat je reageert. Met die teste zei ze eerst dat ik ervan uit mocht gaan dat ik wel degelijk zwanger was. Maar ik wou toch een bloedtest , na het resultaat zei ze dat het een prille zwangerschap kon zijn of geen zwangerschap en dat ik dus maandag moest terugkomen voor opnieuw te prikken en dan te kijken of het gestegen is ( ik weet van mezelf dat ik heel weinig hcg aanmaak .. bij mn vorige zwangerschap testte ik heel licht positief na een week overtijd te zijn ) maar nu hcg op 11 op mijn nod is wel heel laag , maarja ik zal het wel zien/ horen dan zeker

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wat voor testen heb je gedaan? Anders Kruidvat testen halen dan kan je zelf al zien of ze op of af lopen! Hoe kang moet je nog wachten voor je weer uitslag krijgt? Ik begrijp dat het Enorm spannend is voor jullie daarom wil ik je veel succes en sterkte wensen

6. LiseTes

LiseTes Actief lid

25 jun 2015
    273
    0
    0
    Heel veel succes met wachten ik ken het gevoel ik had bij mijn vorige een hcg van 9 dat is helaas mis gelopen. (niet om negatief te zijn)
    Gynaecoloog ging er toen ook van uit dat het mis zou gaan gezien vanaf 50 een goeie doorzettend zwangerschap zou zijn.
    mijn bloeduitslagen waren er meestal al die middag alsik sochtends had geprikt vraag maandag anders voor een spoed aanvraag aan je arts

7. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Bij mijn eerste ZW had ik op CD30 een HGC van 347, nu bij deze ZS had ik op CD 38 een HCG van 77… Kan dus erg verschillen!
    2 dagen later nog eens laten testen en als het dan verdubbeld is (minstens) is dit al positief. Natuurlijk geeft dit nog geen garantie maar wel al een gerust gevoel!

8. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    maandag morgend moet ik bloed laten prikken , ja ben enorm onzeker , ben 4 dage overtijd en ben bang dat ik ineens bloed ga verliezen ofoz

9. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    #29 Floor123, 12 dec 2015
    Laatst bewerkt: 12 dec 2015
    Wanneer ( op hoeveel weken ) had je bloed laten nemen ?
    en ja dat ga ik zeker doen ! bedankt x

Op de dag dat ik normaal ongesteld moest worden had ik een licht lijntje op kv test en een clearblue die + 1-2 aangaf. Ben 4 uur daarna meteen naar de dokter gegaan en bloed late prikken , deze was 11. ik had op mijn nod een negatieve test van action . vele zeide dat die gevoeliger zijn , nu heb ik vandaag 1 van action gedaan en lrijg ik toch een positieve , hooelijk is het dan opgelope ...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,6 KB
      Weergaven:
      53
  10. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dan lijkt t wel op te lopen na. Nu kijken of je hcg voldoende oploopt. Spannend meid.

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dan zou het best kunnen dat het een prille zwangerschap is en je wellicht dus een verlaat ei hebt gehad. Dat kan dan wel je verlaagde hcg waarde in je bloed verklaren.

Blijf het alleen wel vreemd vinden dat een cb va 25 mlu dus positief reageert en de bloedtest 11 was. Maar je weet het nooit met zwangerschapstesten, ze lijken wel steeds vroeger te reageren.

Ps, weet inderdaad veel, heb 3 jaar medische molen gehad en tig aan onderzoeken en operaties. M'n kindjes komen voort uit ivf, dus weet inderdaad wel veel, maar ben geen dokter.

Vindt je action wel opgelopen dus ik ga hoop voor je hebben! Dikke kans dat je dus een verlate eisprong hebt gehad :).

12. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    Ja inderdaad ik vind het allemaal maar eng en ook raar dat de clearblue + was. ik heb hier een foto , de bovenste test is de test waarmee ik meteen bloed heb late nemen, met ochtendurine , nu s avonds heb ik dezelfde test gedaan , mag ik hopen dat het goedkomt omdat er nu wel een goede lijn staat ? zou dat dan echt kunnen door een late innesteling

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,3 KB
      Weergaven:
      59
  13. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Die lijntjes worden inderdaad wel een stukje duidelijker. Ik hoop het heel erg voor je!! Wannneer ga je opnieuw bloed laten prikken?

14. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    Maandagmorgend om half 10 moet ik bloed late prikke , ben zooo nerveus !

15. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Heel veel succes morgen, vind het toch wel duidelijke streepjes :)

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik vind je testen wel oplopen!!! Wanneer is je NOd.?

17. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    Mijn nod was 9 december

18. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    + wow moet niet simpel geweest zijn zoveel onderzoeke en operaties , respect, echt waar hoor !

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Daar ben je helemaal
    Zeker van??? Ivm tempen of uvu testen?

20. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    Nee niet honderd procent maar ik ben heeeel regelmatig , ik heb altijd op dag 28 van mijn cyclus mijn maandstonden, kan 1 dagje verschillen maar dat gebeurd niet vaak ... is dat een slecht teken dat ik overtijd ben en lichte lijntjes heb ?

Deel Deze Pagina