ter controle, 2 weken terug een groeiecho gehad, en daarop was te zien dat het kindje vrij groot is, beentjes zijn normaal, maar buikje loopt 2.5 week voor en hoofdje 3 weken. Nu vond zij dat ik een vrij normale buik heb, oke het wordt geen 6 ponder, maar met mijn lengte (1.85) is het een normaal formaat en ze schat zelf zo rond de 4 kilo. Over 2 weken krijg ik weer een groeiecho om te kijken hoe we er dan voor staan. Overigens van de internist vandaag de uitslagen van mijn bloedtest gehad, suiker was perfect (4,3) maar mijn hb was weer gezakt.. van 6.7 naar 6.2 .. en nu krijg ik ijzertabletten. morgen halen bij de apotheek. dat was wel te verwachten eigenlijk, want ik voelde me de laatste tijd erg beroerd...
Ik had bij mijn vorige zwangerscahp nog groter. Beentjes 3 week, buikje 2 weken en hoofdje 4 weken voor op groei. Ik heb hier verder geen controles voor gehad, zoals bloedprikken ed. Beebje werd met 39+6 geboren met een lengte van ongeveer 54cm en 8 pond. En knaaaap!! Zag echt niets van die meting terug hoor... Ook deze baby loopt weer voor op groei. Niet druk om maken hoor....
nee maak me ook niet zo heel erg druk hoor.. mijn oudste zoon was ook flink, en wij zijn allebei geen kleintjes.. gewoon extra echootjes zijn altijd leuk haha
Succes met de laatste loodjes. Komt helemaal goed. Wat betreft ijzer... je kunt er problemen van krijgen met de stoelgang (nog meer dan al gewoon is bij een ZS), dus zorg dat je voldoende blijft drinken en genoeg vezels binnenkrijgt.