omg wat iriteer ik me aan deze vrouwen vooral. elke keer als ik een bericht lees man lief en ik ging voor kindje maar ben daarna vreemd gegaan wie is nou de vader.. OMG denk eens na. waarom aan kids beginnen als je de behoefte heb om warmte en genegenheid bij een andere man te zoeken en dan komen de excuses ja maar ik voelde me zo alleen Ja maar dit... ja maar dat Ja en ik ben de koningin van nederland kom op hier is geen excuses voor ! sorry hoor dames moest er effe uit
Ik irriteer me aan zoveel dingen die ik lees, maar dat laat ik 9 van de 10 keer niet blijken. Over het algemeen irriteer ik me aan kinderachtig gedrag van mensen die de 20 al gepasseerd zijn, het maakt verder nietzo uit of ze vreemd zijn gegaan ofniet. Word toch is volwassen he...
tuurlijk mensen moeten doen waar ze zin in hebben maar sommige mensen moeten ook beter kijken naar de gevolgen er is wel een kindje mee bemoeid zeg maar...
gelukkig ken jij de persoonlijke situatie van die mensen heel goed ofzo?! vreemdgaan is niet goed, maar zoiets kan gebeuren. bij jou niet misschien, maar wil niet zeggen dat je dan gelijk een oordeel over die mensen moet gaan vellen en zo uit moet vallen.
Het is makkelijk over een ander te oordelen, maar ben je zelf dan zo geweldig en doe jij niets fout? Ok zal misschien niet vreemdgaan zijn......
ik vind dat je gelijk hebt hoor! er wordt zo makkelijk gedaan over het krijgen van een kindje! als je relatie niet goed is begin er dan niet aan! want als je behoefte hebt aan een ander zit dat dus niet goed! daar zijn geen excuses voor! eerst daar aan werken voor je zo'n grote stap neemt!
ben het ook eens met jou thea persoonlijke situatie kennen of niet vreemd gaan is vies en die vrouwen die het doen zijn ook vies in mijn ogen. willen ze graag een kind met een jongen en dan laten ze zich lekker pakken door een andere jongen bah
mmm tja en ik irriteer me aan mensen die dingen maar irritant vinden zonder dat ze de situatie weten.. leven en laten leven noemen ze dat..
Sommige mensen gebruiken een baby als pleister op de wond van een slechte relatie. Quote uit SATC, en helaas waar.
Mee eens.. En de situatie niet kennen? Er is geen enkel excuus voor vreemd gaan. Is het zo moeilijk om eerst je relatie te beeindigen voor je aan een nieuwe begint?
Gewoon lekker beentjes bij elkaar houden... Leven en laten leven??? Mensen denken tegenwoordig niet meer na over de gevolgen (gaan dan lopen janken) en denken alleen aan hun gevoel op dat moment wat gepleased moet worden...hallo je bent niet alleen!!!! En er bestaan ook andere oplossingen dan met iemand anders het bed in te duiken.. Buitendat zijn er teveel moraalridders, zeg eens gewoon dat het fout is!!!
Ik heb er geen goed woord voor over. En niet oordelen over een situatie? In mijn ogen leent geen enkele situatie zich voor vreemdgaan en al helemaal niet zonder anticonceptie. Fijn hoor zn partner die je mogelijk opzadelt met herpes, chlamydia, hiv en oh ja misschien ook nog een kindje van een ander. Om nog maar niet te spreken voor het kindje wat in een web van complicaties/leugens/bedrog wordt geboren zonder er ook maar enige stem in te hebben... En dan nog zeggen "leven en laten leven"....
nja het is ook vaak dat je leest .. bezig voor kindje , vreemdgaan en dan nog gewoon doorgaan voor een kindje.. dan blijken ze zwanger en dan is het O help met 2 mannen rond zelfde tijd naar bed geweest.. Situatie doet er niet toe komt op hetzelfde neer ... vreemdgaan is vreemdgaan ongeacht de situatie.
Ja sorry maar ik snap niet waar je je druk om maakt.. is het jou leven ? neej ja het is sneu voor eventuele kinderen dat is zeker waar.. Maar als ik me druk moet gaan maken of irriteren en bezig houden met iedereen die wat verkeerd doet dan ben ik aan het leven voor andere en niet voor mezelf.. Vreemdgaan is verkeerd inderdaad maar niet alleen vrouwen gana vreemd he? Ook vele mannen met hen dus tja.. En vreemdgaan ontstaat niet zomaar dan zit er een fout in de relatie dus komt ook van 2 kanten.. Maar goed..
Ik snapniet waar iedereen zich druk om maakt??? Tuurlijk heb ik ook een eigen mening erover, maar kom op zeg het is hun eigen leven! Ik ga me er echt niet druk om maken, zouden jullie ook niet moeten doen Niet iedereen is perfect en maakt geen fouten!
Ik snap de ophef ook niet zo eerlijk gezegd. Het is niet alsof zp nou vol staat met dit soort berichten... Tuurlijk is het niet heel handig, maar om iemand dan meteen aan de schandpaal te nagelen zonder dat je ook maar iets weet... dat vind ik een beetje te makkelijk.
maak me er ook nie druk over ik iriteer me er alleen dood aan... aangezien ze hier erover komen janken hoe dom ze wel nie zijn enz enz tja hadden ze eerder moeten bedenken ...