nekplooimeting

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by marjolieke, Apr 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjolieke

marjolieke Actief lid

Mar 16, 2009
    130
    0
    0
    Gisteren heb ik de nekplooimeting gehad en ik wil toch even kwijt dat ik me een vreselijke trotse mama in spé voel.
    Het was gelukkig allemaal goed, voor zover ze kon zien. Het kindje weigerde alleen stil te liggen. De hele tijd lag het met zijn voeten naar boven :) Wel een lollig gezicht. Op een gegeven moment deed hij/zij zelfs de voetjes over elkaar kruisen, wat volgens de echoscopiste inhoud dat er geen open ruggetje zou zijn omdat ze dat anders niet kunnen.
    Ook had het kindje al een goede volle maag, dus ook weer supergoed nieuws.
    Nu kan ik super nagenieten van de mooie echofoto's die gisteren weer gemaakt zijn :) :).

Groetjes,
    jojo

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

gelukkig dat alles goed was! :D er valt dan een hele last van je schouders af als je een goede uitslag hebt gehad

vind het alleen raar dat de echoscopiste zegt dat een kindje met een open ruggetje de voeten niet kan kruisen, er zijn namelijk veel verschillende soorten open ruggetjes en die vinden ze vaak ook niet met de 20 weken echo, dus denk alleen dat dat niet klopt :)

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wat fijn goed nieuws!!!! Kan me voorstellen dat je je heerlijk voelt nu! Genieten maar!

Share This Page