roze verlies, pijn en nu gewoon zo bang :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mendie, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    vanmorgen nog een onderwerp geplaatst over dat ik nu ineens wat meer symptomen kreeg de afgelopen dagen en dan begint vanmiddag ineens roze verlies. eerst met afvegen 2 keer en net ook een paar druppeltjes die in de wc vielen. t lijkt wel of t ook meer rood geworden is..nog niet echt helderrood, maar kan nou ook niet echt zeggen dat t nog roze is. ook heb ik buik en rugpijn. niet heel erg krampen maar t is zeker wel aanwezig. heel anders dan de andere buikpijntjes van de afgelopen weken. ook een soort krampjes/steekjes in me vagina.ik ben nu gewoon zo ontzettend bang :( de vk zegt dat er nu met een inwendige echo nog niks te zien zou zijn dus dat t geen zin heeft om een echo te doen :( ik weet gewoon niet meer wat ik nu moet doen.

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meis...
    je zal gewoon moeten afwachten... rozeverlies komt veel vaker voor hoor.. kan nl. nog een verlate innestellingsbloeding zijn en de krampjes en steekjes had ik in het begin ook erg veel last van... net zo als bij een ongi zeg maar... maar deze krampjes en steekjes komen van het groeien van de baarmoeder! gek hé dat het zo op elkaar lijkt? je begint daardoor veel te veel te twijfelen...
    het enige wat je nu kunt doen is op je eigen lichaam vertrouwen en je niet te veel zorgen maken!
    Zie mijn banner; is ook gewoon bij mams gebleven en lekker aan groeien!!! komt goed meis! echt waar!

3. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Hier nog 1tje, met 5 weken licht bloedverlies(rood) en hevige buik en rugkrampen. Heb toen een echo in het ziekenhuis gehad omdat zij dachten aan een bbz. Was enkel een vruchtzakje te zien en men kon er weinig over zeggen. Met 8 weken hevige bloedingen gehad, wij hadden de hoop al opgeven, toen met de echo hartritme gezien.
    Frummel is lekker blijven zitten zoals je op mijn banner ziet.

Het moeilijkste voor jou is idd dat afwachten, ik ken dat gevoel. Het kan 2 kanten opgaan. Maar bloedverlies en krampen hoeft dus niet meteen een miskraam te betekenen. Ik wens je veel sterkte met afwachten.

Liefs,
    Catz

4. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    het bloedverlies is tot nu toe echt alleen als ik op de wc zit. maar net verloor ik dus wat druppeltjes maar ik zag ook een heeeel klein bloedstolseltje. nou dat kan niet goed zijn dacht ik zo :(

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    meid, kan ook gewoon een slijmpje zijn dat wat rood gekleurd is he...1 druppeltje kan door de vochtige omgeving al snel heel veel gaan lijken...net als bloed in water zeg maar...
    xxx

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    heb nu niet meer roze of rood gezien, maar wel echt nog steeds buikkrampen en pijn me onderrug. het ziekenhuis weer gebeld en ze vroeg of t echt t gevoel was of in ongi werd en ja dat gevoel heb ik wel ja. dus zei ze dat t idd echt wel een miskraam kan zijn, maar dat ik gewoon maar moet afwachten.
    morgen ben ik jarig, dus ik vind dit allemaal niet echt een leuk verjaardagscadeautje.
    weet gewoon niet wat ik moet doen..

7. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    o en t is echt wel een rood stolseltje, want ik heb t bewaard in een bekertje water

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hey meis,
    je zal echt moeten afwachten.. een inwendige echo heeft idd weinig zin bij 5 weken... vaak is er dan niks te zien.. Ik heb het zelf ook gehad.. bij 7 weken en bij 9 weken rood bloedverlies inclusief krampen.. en zie banner, kleintje ligt heerlijk te slapen boven.. tja en die stolsel.. kan van alles zijn, afwachten is alles wat je kan doen... Elk geval een gefeliciteerd met je zwangerschap!

Trouwens die ongi krampen is echt normaal hoor in het begin van de zwangerschap.. is waarscijnlijk bandenpijn, dat zal vaker voorkomen in die 40 weken..

9. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Goh echt vervelend voor je, voornamelijk in die onzekerheid zitten.
    Dan kun je het maar beter gehad hebben dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar zoals ik al eerder aangaf kan het volgens mij nog steeds 2 kanten op, ze zeiden bij mij ook waarschijnlijk mk maar het is afwachten. Ik hoop voor je dat dit een volhoudertje is. Hou je sterk en wij duimen met je mee voor een goede afloop.

10. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik heb ook met 6wkn een bloeding gehad, zo erg dat t zelfs langs mn benen naar beneden liep... Heeft een dag geduurd en ongeveer 3 dgn daarna nog bruinverlies gehad. Met 8wkn een echo gehad alles zag er goed uit, met 12wkn hartje gehoord dus nog steeds zit alles nog goed! Een bloeding in het begin is heel normaal zeggen ze.. maar ik snap je ongerustheid had ik ook!
    Wel heb ik in mn vorige zwangerschap een inwendige echo gehad met 6wkn om de termijn te bepalen en we zagen toen ons dochterje (nog als boontje met uitsteekseltjes welliswaar maar toch..) vrolijk heen en weer springen, dus er valt echt wel iets te zien met 6wkn.
    Zolang je niet onwijs bloed zou ik proberen rustig af te wachten, stress is immers al helemaal niet goed!
    Toch sterkte ik weet hoe je je voelt... en ik duim voor je dat het hierbij blijft!
    Liefs

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou t is geen rood bloed meer maar bruin. ik voel me alleen echt heel erg ongesteld alleen t is er niet. dus of t gaat nog doorzetten of er is iets waarvan ik niet weet wat :(
    weer de vk gebeld en ze gaat proberen om toch een echo te regelen, dus ikhoop echt dat t lukt. ik ben vandaag jarig en ik kan wel zeggen dat dit tot nu toe de meest vreselijke verjaardag is ever! :(
    bruinverlies oke, roze verlies oke, een beetje bloedverlies oke, maar die erge buik, maag en rugpijn kan natuurlijk nooit goed zijn.

12. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    ow mendie, ik wil je gewoon even sterkte wensen op deze dag die zo bijzonder had moeten zijn...

heel veel sterkte en hopelijk kan je vandaag nog terecht voor een echo.
    ik duim voor je dat je lieve kleine wonder nog stevig en goed in je zit te genieten.

x

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Van harte gefeliciteerd mendie!
    kan me voorstellen dat je niet echt kunt genieten zo maar denk niet dat je je mega zorgen hoeft te maken hoor... klinkt mij erg bekend in de oren en het lijkt mij dat het hier gaat om het groeien van de baarmoeder! geen bloedverlies is super positief ;)
    ik hoop voor jouw gemoedsrust dat je vandaag nog een echo kan krijgen meissie.... x

14. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey mendie,

positive thinking toch proberen... weet dat het ni simpel is maar toch... we moeten er allemaal in proberen te geloven dat het goed komt met onze kleine beebjes in de buik !

15. Trees

Trees Niet meer actief

Wat een nare verjaardag zeg :(. Ik hoop dat je snel een echo kan krijgen en ik zal voor jou en je kleintje duimen!

16. Mendie, ik zie dat je 6 weken zwanger bent, wie weet is er dan al een hartje te zien. Hoop dat je snel een echo kunt krijgen.

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Men,

Van harte met je verjaardag..ook al voel je je niet zo best...
    Hopelijk lukt het om vandaag of morgen toch een echo te krijgen...!
    Wie weet morgen dan lopen we wel heel erg gelijk!
    Maar die buikpijn lees je best vaak...ik heb ook steeds het idee dat ik ongesteld geworden ben hoor...al een week heb ik dat!

Laat je weten of je de echo krijgt deze week?

xx

18. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Dag Mendie,

Jeetje, dat is niet fijn voor je, die onzekerheid op je verjaardag. Had eigenlijk een feestje moeten zijn voor je! Maar zoals al veel meiden schreven, het hoeft niet slecht nieuws te betekenen!
    Ik wens je heel veel sterkte en een snelle echo toe!

Liefs, Kiki

19. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou ik ben net terug van de echopraktijk. ze kon niet veel zeggen helaas. ze zag een vruchtzakje en een dooierzakje(?), maar ze kon niet zo goed zien of er nog iets naast zat...dus de embryo. t lag allemaal heel erg dicht tegen de baarmoedermond aan namelijk zei ze. ze dacht ineens heel even een kloppend iets te zien maar dat was daarna ook weer weg en heeft ze niet meer nog een keer kunnen zien. ook zei ze dat t de grote had van 5 weken en 2 dagen, maar ik weet gewoon dat dat echt niet kan. ik weet precies wanneer mijn ei is geweest en dat is aanstaande donderdag precies 4 weken geleden, dus ik heb dan wel een beetje misrekent, want dan zou ik dus nu op de 5 weken en 5 dagen zitten. kan t dat t wel eens voorkomt dat t op de echo een paar dagen achter ligt? en dat dat weer helemaal bij gaat groeien ofzo?
    ik moet nu dinsdag weer terug komen. ze zei t kan 2 kanten op. OF je ziet dan een hartje OF niet en dan is t gestopt met groeien met 5.2 weken.
    buikkrampen zijn trouwens weg en ook geen bruinverlies meer gezien sinds vanmorgen.

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    mendie!

Maar dat klinkt toch best wel heel erg positief dit??!!
    De innesteling kan nm best een dag of 2/3 later zijn geweest en dan klopt het beeld op de echo toch precies?!
    En het feit dat het bloedverlies is gestopt zou ik toch ook wel heel erg positief willen noemen!
    Probeer een klein beetje te ontspannen nu en nu dan weer de dagen aftellen naar dinsdag he! O enne...dat hele korte knipperlichtje...zou best het opstarten (klinkt een beetje stom..) van het hartje kunnen zijn!
    O meid...ik VOEL gewoon dat alles goed gaat komen bij jullie!!!

( zo...en dan mag jij mij nu gaan geruststellen voor morgen..nog 24 uur wachten! ieeuw!)

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina