hallo dames Ik heb een vraag Ik ben opnieuw zwanger na een vmk mijn hcg was vorige maand met een termijn van 4wk en 4dgn 43 en 2 dagen later 13 ik moest vandaag hcg prikken omdat ik direct na de vmk zwanger ben geworden mijn hcg nu met +/-4 weken is 111 is dat goed? Ik moet 6 augustus over 8 dagen pas weer bloedprikken hoeveel zou die dan ongeveer moeten zijn? Liefs Miep
geen idee, maar bij mij steeg de hcg waarde niet goed waardoor ik een spoedecho kreeg, eenmaal int ziekenhuis vroegen ze zich af waarom mn ha me naar hun had gestuurd omdat hcg waardes vaak niks zeggen. toe nu toe is alles goed dus je moet zoiezo niet teveel naar die waardes kijken, hoewel ik snap dat je er vragen over hebt door je mk
he ts Voor 4 weken is dat goed hoor. Het verdubbelt elke 48 uur, zo kan je ongeveer zelf uitrekenen. Maar het kan soms een beetje minder zijn of zelfs meer. Ik hoop ook voor jou dat deze blijft plakken
bij mij was hij 5 dagen voor nod 17 en op nod 377 dus is echt bij iedereen veschillend hoor.. maar ik denk dat het wel goed zit daar bij jou. het licht naderhand ook aan hoe vroeg je de innesteling hebt gehad, ik had die namelijk al 5 dagen na men eisprong vandaar teste ik zo vroeg al positief. grtjs
ik had met 4 weken een hcg van 150. en tot nu toe is alles goed met de kleine. maar bij iedere zwangerschap is het natuurlijk anders. Ik hoop voor je dat het een plak beeb is.