Nee , volgens hun word ik ongesteld , vorige keer ook dus klopt wel, dag na bloed test toen. Uh 12 na tp dus 16 dpo.
Van 140 naar 212 in 48u is niet geweldig, maar het is ook niet meteen einde oefening, want het verdubbelen moet binnen 48-72u plaatsvinden. En je zit denk ik wel binnen die 72u. Sterkte met wachten. Ik duim met je mee dat het toch goed zit.
Suc6 roosje! Mijn waarde was op dag 14 na terugplaatsing 46 t vu feliciteerde me dan ook niet....en nu toch 22 weken zwanger een week later was mijn hcg 886
HCG Wel gestegen, maar bij lange na niet genoeg. Waarde was nu 289... Veel te laag en veel te langzaam stijgend. Moet tussen de 48-72 uur verdubbelen, bij mij duurt dat 100+ uur. Wijst op een embryo met vermoedelijk een chromosomale afwijking. Ik moet me voorbereiden op een miskraam.
De echo kwam overeen met 5w1d en niet met 6w1d waar ik nu zou moeten zitten. In combinatie met de bloed waardes geeft de gyn ons nagenoeg 0 kans. Verdrietig en verslagen
Oh, Roosje, wat naar! Ik zal voor je duimen op een wonder, maar dit ziet er inderdaad niet zo heel positief uit... Sterkte!
15:00 heb ik zelf gebeld, senior gynaecoloog zelf aan de telefoon gehad. Mijn hcg is 780! De verdubbeling is nu 67uur...(48-72 is goed). Maandag moet ik weer heen voor echo en bloed. Ik moet volgens de gynaecoloog nog steeds ernstig rekening houden met een miskraam, maar het zou in theorie een late innesteling kunnen zijn en dat ik gewoon traag hcg aanmaak. Hij geeft met 10% kans op alsnog een goede zwangerschap. Het is wel niet veel, maar altijd meer dan niets.
Het kan nog beide kanten op hoor!! Bij mijn vorige ivf zwschap een echo gehad met exact 6 weken. Geen vruchtje, alleen een vruchtzak welke de afmeting had van 5 weken. 1 week later (7 weken volgens het ivf schema) weer een echo en we zagen een vruchtje met kloppend hartje. Het vruchtje was netjes 7 weken oud!! Kleine is nu al 4,5 jaar oud Het zat bij de eerste echo nog helemaal verstopt tegen de wand aan waardoor het niet te zien was op de 1e echo.
hoi meisjes, ik houd t ff kort: echo: nagenoeg geen groei vruchtzak (minder dan 1mm)is nu 5,25mm bloed: gestegen naar 1100 kans op een goede zwangerschap: 1 op 1000 Ik weet eigenlijk nu niet meer wat ik doen of denken moet. de emoties gaan van hoog naar laag...ik ben nu gewoon op.