HCG Weinig gestegen in 2 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marlee16, Nov 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Volgens de regels is het misschien niet toegestaan om meerdere topics te maken over hetzelfde onderwerp, maar kom op.. TS maakt haar zelf ontiegelijk veel zorgen, ze zit met zoveel vragen en het is allemaal zo onzeker. Ze wilt ergens haar hart luchten over de situatie waar zij zich nu in bevind, dan hoeft heel haar vraag toch niet ineens omgedraaid te worden over de hoeveelheid topics dat ze opent?

Het beheer is om dit te beoordelen. Laten wij deze dame gewoon steunen door haar een hart onder de riem te steken. DAT is wat ze nodig heeft. En geen discussie over haar topics.

TS: Sterkte en een virtuele knuffel!

2. Marlee16

Marlee16 Actief lid

Mar 17, 2016
    473
    67
    28
    Bedankt voor de warme reacties ❤
    Ik heb vandaag dan eindelijk duidelijkheid. En zal het laatste zijn in welk topic dan ook over deze zwangerschap.
    Ik heb een echo gehad en was licht dooierzakje te zien nog en onderin een plat iets wat dan vruchtje moet zijn wat afgestorven is denk ik. Mijn HCG is geprikt en is binnen 2 dagen van 16000 naar 11000 gegaan dus ik weet nu gewoon zeker dat het een tweede miskraam wordt.😢💔
    Het klinkt gek ik ben zo erg verdrietig en wilde en wil dit kindje nu nog meer, maar ben ook opgelucht dat ik eindelijk gewoon weet waar ik aantoe ben. Ik wordt morgen gebeld omdat ik even een nachtje wilde slapen over vervolgstappen. Curretage of pillen ik vind het een moeilijke keuze. Ook met de feestdagen die er aan gaan komen. Ik wil er eigen snel vanaf zijn maar curretage brengt toch risico's en ondanks 2 miskramen wil ik het na een periode rust nog wel een keer proberen voor ik 39 wordt. We krijgen in januari nog een gesprek en misschien onderzoeken ivm 2 miskramen achter elkaar.
    Het was een heftige tijd ik hoop dit snel een plekje te kunnen geven en de positiviteit, moed en vertrouwen te kunnen vinden om de reis nog een keer aan te gaan voor ons tweede kindje ❤
    Bedankt voor al jullie meeleven, meekijken, meedenken en tips! 💋

3. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

Jul 17, 2014
    139
    0
    16
    Veel sterkte!!

Knuffel!! 💖

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Diep van binnen weet je het eigenlijk al,en toch komt die klap van het zeker weten keihard aan...
    Ik denk aan je,en hoop dat alles snel achter de rug is.
    We gaan duimen dat het in de toekomst toch nog eens gaat lukken,en dat het dan goed afloopt,met jullie zo gewenste kindje aan het eind van de weg.

5. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Een hele dikke knuffel en heel veel kracht en sterkte voor de aankomende periode!!

Ik hoop dat je binnenkort een goede zwangerschap mag hebben!

6. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Ondanks dat je nu duidelijkheid hebt blijft het natuurlijk een enorme kloten uitkomst. Ik had je zo gegund dat het toch goed was gegaan. Veel sterkte de komende tijd!

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Sterkte meid..

8. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Ahw, sterkte!! Had zo het beste voor je gehoopt.

9. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Ik wens je heel veel sterkte en rust toe.
    Geef alles een plekje, maar geef zeker niet op (zie mijn signature)

Ik ben blij voor je dat je duidelijkheid hebt. Niks is zo erg als ijdele hoop. Hopelijk verloopt de curretage vlot, herstel je snel en kan je weer opnieuw proberen.

Ik duim iig heel hard voor je!

10. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

May 25, 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte gewenst, had zo graag een ander bericht gelezen! Goed dat je even bedenktijd hebt gevraagd ivm het vervolg, geeft je even wat tijd om alle dingen op een rijtje te plaatsen. Geef jezelf voldoende tijd om dit alles te verwerken.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Veel sterkte! Mega dikke knuffel!

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Verstandelijk wist je het misschien al maar zolang dat nog niet is uitgesproken houdt je hoop. Ik hoop dat het jullie nog gegund is. Sterkte met dit verlies

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

14. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

Sep 25, 2014
    798
    24
    18
    Ahhh bah, ondanks dat je het ergens al wist blijft dit echt klote! Heel verl sterkte meis! Hoop zodat het je nog gaat lukken! 😘

Share This Page