Help, lieve man, maar niet echt snugger...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiki80, 3 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn lieve mannetje heeft besloten mij te verassen. Komende vrijdag gaan we naar een klein kasteeltje in Frankrijk met vijf andere stelletjes tot maandag! Heerlijke verassing, alleen moet ik er nog bij zeggen dat we gaan wijnproeven bij verschillende boederijen. Ontzettend lief van hem, maar niet echt handig (zie mijn banner).

Wij zijn al jaren echte wijnliefhebbers, net als de andere stellen die meegaan. Het wijnproeven ben ik niet zo bang voor, dat spuug ik wel uit, maar bij het eten gaat het echt wel opvallen. Zeker omdat het bij ons de gewoonte is om om beurten na een slok te vertellen hoe je wijn ervaart...

Heeft iemand ooit ook in zo'n benarde situatie gezeten?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Als je zwanger bent heeft je vruchtje van het weekend nog geen bloedcontact.

Als je zo gaat denken kun je beter nooit meer wat doen. Ik zou zolang ik nog geen positieve test heb gewoon doen wat je leuk vindt. Tuurlijk niet helemaal lam. maar een paar slokjes kan echt geen kwaad hoor. er zijn zat vrouwend ie zwanger zijn en er pas weken later achter komen en tussnedoor alles hebben gedaan wat verboden is.

maak je niet te druk!

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Weet je al dat je zwanger bent dan? ;)

Meis, het kan nog wel ik-weet-niet-hoelang duren....
    Lekker genieten van je leven hoor! Ik persoonlijk zou heel wat over hebben voor zo'n hubbie..... :)

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik sluit me aan bij Angel Eyes. Je moet jezelf niet lam drinken maar een paar slokjes (glaasjes ) kunnen geen kwaad. Anders kan je jezelf wel vanalles gaan opleggen en wie weet hoe lang het nog duurt voordat je zwanger bent.....

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dank voor jullie berichtjes, een paar glaasjes kan geen kwaad, i know. Ik verwen mezelf elk weekend wel met een glaasje lekkere wijn, maar vier dagen lang...phieuww, en om eerlijk te zijn heb ik ook niet echt zo'n gevoel dat ik zwanger ben, weet niet waarom, maar zit zo'n stemmetje in mijn hoofd.
    Ik ga gewoon lekker genieten! Jullie hebben helemaal gelijk.

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    veel plezier meid, neem het er nog maar ff van, voor je het weet moet je 9 mnd afkicken... ;)

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Gewoon lekker genieten. Idd je moet je niet klem zuipen maar gewoon een paar glazan kan gaan kwaad.

8. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    Belgiƫ
    een vriendin van me wist pas na 4 maanden dat ze zwanger was. Op een zaterdag waren ze na lange tijd nog es uitgeweest naar een feestje waar cocktails geserveerd werden en heeft ze zich een beetje (veel teveel) tegoed gedaan aan die cocktails. De dag nadien had ze een enorme kater en moest ze overgeven... toen ze 'n paar dagen later nog moest overgeven, is ze maar naar de dokter gestapt die haar een zwangerschapstest liet doen en toen bleek dat ze zwanger was. OK, het is niet iets dat je bewust moet gaan doen maar ik wil maar zeggen... geniet er dit weekend van... maar dan "geniet maar met mate" ;)

9. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey Kiki,

Nou, zoals je op mijn banner ziet: IK BEN ZWANGER!'

Ik heb afgelopen zaterdag ook ongeveer een fles wijn op omdat ik echt dacht dat ik ongesteld zou worden en er geen vertrouwen meer in had.

Maar goed, vandaag blijkt dat ik wel degelijk zwanger ben... geluk kan niet stuk!

Ik vind niet dat je het hele weekend er rekening mee moet houden... geniet lekker en je ziet vanzelf wel als de menstruatie uitblijft. Denk dat het dan vroeg genoeg is om er rekening mee te gaan houden.

Maar je gevoel snap ik wel.... ik had het ook. Maar dit is zo'n uitzonderingweekend, ik hoop dat je veel wijn kan proeven en dat het met een bepaalde reden helemaal niet smaakt!

Liefs Catharina

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dames, ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties en Catharina gefeliciteerd!

En ik ga zeker een heerlijk weekend tegemoet...moet alleen niet te veel inkopen...of alleen maar flessen die pas over een jaartje of twee op dronk zijn ;)

Deel Deze Pagina